خبرگزاری کار ایران

فوت راننده پراید به‌علت توقف غیرایمن در حاشیه بزرگراه

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۵۶۴

سرهنگ رازقی از فوت راننده پراید به‌علت توقف غیرایمن در حاشیه بزرگراه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک این پلیس از یک تصادف منجر به فوت در روز گذشته خبر داد و گفت: در ساعت 5:30 بامداد روز جمعه یک دستگاه پراید در بزرگراه همت متوقف می‌شود و راننده آن برای برداشتن وسیله‌ای از صندوق عقب به پشت خودرو می‌رود. در این هنگام یک دستگاه پژو 405 که از ستاری وارد بزرگراه همت می‌شده به‌علت عدم توجه کافی به جلو با خودروی پراید برخورد می‌کند و راننده پراید بر اثر این برخورد جان خود را از دست می‌دهد.

رازقی در همین رابطه متذکر شد: برابر ماده 180 آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی لازم است افراد در هنگام رانندگی توجه کافی به جلو داشته باشند. همچنین رانندگان وسایل نقلیه‌ای که به هر علتی ناچار به‌توقف می‌شوند باید با رعایت ایمنی کامل و در نظر داشتن جوانب احتیاط در حاشیه راه توقف کنند. همچنین لازم است تا در فاصله 70 متری وسیله نقلیه علائم ایمنی قرار دهند. اگر این توقف در سر پیچ‌ها و جاهایی باشد که دید کم است، باید علائم ایمنی در فاصله 250 متری وسیله نقلیه قرار داده شود. متأسفانه عدم رعایت این موارد باعث فوت یکی از همشهریان ما شد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین درباره وضعیت ترافیکی شهر تهران در روز جاری گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو و همچنین پایان سال تحصیلی و اتمام آزمون‌های مدارس پیش‌بینی می‌شود امروز و مخصوصاً فردا محورهای خروجی شهر تهران شدیداً متأثر از این موضوع باشند و بار ترافیکی سنگینی را در این محورها شاهد باشیم.

رازقی در همین رابطه اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود بزرگراه‌های نواب، امام علی(ع)، آزادگان، لشگری و خیابان آزادی برای امروز و فردا در مسیر خروجی بار ترافیکی سنگین داشته باشند، لذا توصیه می‌شود شهروندان محترمی که قصد مسافرت دارند، برنامه‌ریزی کنند و زمان سفر خود را مدیریت کنند تا قبل از ترافیک سنگین عصر از این محورها عبور کرده باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز