خبرگزاری کار ایران

عوامل خودسر مانع از اجرای ناشنوایان در مصلی شدند

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۵۵۶

معاون اجرایی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: مسئولان اجرایی نمایشگاه و مصلا هیچ دخالتی در جلوگیری از اجرای ناشنوایان نداشتند و عوامل خودسر مانع اجرای آنان شدند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حسینی معاون اجرایی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در رابطه با جزئیات موضوع جلوگیری از اجرای ناشنوایان در مصلی تهران گفت: با انتشار این خبر در فضای مجازی، موضوع را بررسی کردیم و بررسی‌ها نشان داد که برای جلوگیری از اجرای ناشنوایان هیچ‌یک از مسئولان اجرایی نمایشگاه و مسئولان مصلای امام خمینی(ره) دخالتی نداشتند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اجرای این گروه با هماهنگی شما اجرا شده بود؟ گفت: این گروه توسط نمایشگاه دعوت نشده بودند. غرفه‌ها در طول برگزاری نمایشگاه برنامه‌هایی را به تناسب فعالیت‌هایشان اجرا می‌کنند که تنها هماهنگی مختصری با کمیته اجرایی نمایشگاه دارند و ما در جزئیات اجرای آنان بی‌اطلاع هستیم. نمایشگاه نه در اجرا و نه در ممانعت از اجرای آنان، هیچ مسئولیتی را بر عهده نداشته‌اند، بلکه این گروه از سوی وزارت آموزش و پرورش دعوت شده بودند و برنامه‌هایی را در مصلای امام خمینی(ره) اجرا کرده بودند که گویا در آخرین نوبت، برخی افراد به صورت خودجوش نسبت به اجرای آنان، انتقادی داشتند و ممانعتی ایجاد کردند که ما درصدد هستیم تا این افراد شناسایی شوند.

حجت الاسلام حسینی افزود: روز گذشته با مسئولان وزارت آموزش و پرورش تماس گرفتیم و درخواست کردیم تا از عزیزان ناشنوا، دلجویی شود تا خدایی نکرده احساس نکنند که زحمات آنها از سوی نمایشگاه مورد بی‌مهری قرار گرفته است.

معاون اجرایی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در پاسخ به این سوال که این ممانعت از سوی غرفه‌داران بوده یا توسط بازدیدکنندگان صورت گرفته است؟ گفت: ابتدا تصور می‌کردیم که این کار توسط برخی از غرفه‌داران انجام شده است امّا طی بررسی‌های صورت گرفته و گفت و گو‌هایی که با شاهدان انجام شد، به این نتیجه رسیدیم که این کار از سوی غرفه‌داران نبوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز