خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی:

دریافت هرگونه شارژ ثابت از تاکسیرانان ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۹۷۵

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تاکید کرد: هرگونه بهای خدمات ثابت خارج از ضوابط و مصوبات شورای اسلامی شهر تهران و روش‌های تعیین شده انجام کار و یا هرگونه دریافت شارژ ثابت از تاکسی‌ها موردتائید سازمان نخواهد بود.

به گزارش ایلنا، علیرضا قنادان با اعلام این خبر که از ابتدای بهمن ماه سال ۹۶، شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی حق دریافت شارژ ثابت ماهیانه از تاکسی ها را ندارند، گفت: دریافت هرگونه بهای خدمات ثابت خارج از ضوابط و مصوبات شورای اسلامی شهر تهران و روش‌های تعیین شده انجام کار و یا هرگونه توافق با تاکسیران برای دریافت شارژ ثابت از تاکسی‌ها موردتائید سازمان نخواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌ها و خط‌مشی پیش روی سازمان مبنی بر بهره مندی ازتکنولوژی روز در عرصه حمل و نقل عمومی و در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و ارائه سرویس‌‌‌‌های مناسب و مطلوب به تاکسیرانان، سازمان تاکسیرانی برآن شد تا در راستای بهبود معیشت تاکسیرانان، از هزینه‌های این قشر زحمتکش کاسته و مبلغی که به صورت ماهیانه به صورت شارژ پرداخت می‌کردند را حذف کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی افزود: تاکسیرانان تنها در ازای خدمات اداری که توسط شرکت‌ها به آن‌ها ارائه می‌‌‌شود باید نرخ بهای خدمات مشخص شده که توسط شورای اسلامی شهر تهران ابلاغ شده است را پرداخت کنند.

قنادان اضافه کرد: شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی نیز حداکثر ۱۰درصد از درآمد تاکسیرانانی که شرکت برای آنها فعالیت حمل و نقلی ایجاد کرده را می‌توانند برداشت کنند.

وی ادامه داد: فعالیت شرکت‌های خصوصی باید طوری باشد که در آمد شرکت از فعالیت‌های حمل و نقلی، ارائه خدمات مدرن، مشتری‌‌‌مداری و بازاریابی حاصل شده و این باور که درآمد شرکت‌های خصوصی باید از جیب تاکسیران‌ها باشد از بین برود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اضافه کرد: تاکسیرانان باید بدهی‌های شارژهای پرداخت نکرده تا پایان دی ماه سال ۹۶ را به شرکت‌های خصوصی مربوطه پرداخت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز