خبرگزاری کار ایران

۱۱ تن از خانواده های شهدای منا برای آزمایش DNA به عربستان می‌روند

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۸۵۵

مقدمات اعزام باقیمانده ۱۱ خانواده شهید منا که درخواست داشتند برای انجام آزمایش DNA جهت شناسایی وابستگان شان امسال به عربستان اعزام شوند، فراهم شد.

به گزارش ایلنا، در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت بر استفاده از پیام رسان های داخلی و فن آوری های نوین ارتباطی برای ارائه خدمات بهتر به زائران حج ۹۷ تاکید شد.

همچنین اولویت بخشی بهره گیری از پیام رسان های داخلی برای اطلاع رسانی و ارتباط با زائران، مدیران ، روحانیون ، عوامل کاروان ها و مردم مورد توجه قرار گرفت.

در این جلسه حمید محمدی؛ رئیس سازمان حج و زیارت به امضای تفاهم نامه ای با یکی از پیام رسان های داخلی در راستای ارائه خدمات به مردم اشاره کرد و در ادامه تاکید شد که پیام رسان مورد نظر در حج ۹۷ تا هفته آینده معرفی خواهد شد.

در این جلسه همچنین نحوه بهره گیری از کالاهای ایرانی برای تهیه نیازمندی های زائران در حوزه حج و زیارت و سوغات سفر بررسی شد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه تاکید کرد: با توجه به شعار سال، در این روند معرفی کالاهای با کیفیت ایرانی باید محور قرار گیرد.

حمید محمدی نیز در ادامه جلسه گزارشی از سفر اخیر خود به سرزمین وحی و محورهای مذاکرات انجام شده با وزیر حج عربستان ارائه کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت اظهار کرد: با توجه به قطع روابط دیپلماتیک بین دو کشور، طرف سعودی برای پیگیری امور مربوط به شهدای مسجدالحرام از طریق دفتر نمایندگی خود در سازمان ملل متحد خبرداد و این موضوع از طریق وزارت امورخارجه و دفتر نمایندگی کشورمان در نیویورک درحال پیگیری است.

در پایان این جلسه اعلام شد، مقدمات اعزام باقیمانده یازده خانواده شهید منا که درخواست داشتند برای انجام آزمایش DNA جهت شناسایی وابستگان شان امسال به عربستان اعزام شوند، فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز