خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی مطرح کرد:

مصدومیت دو نفر به دلیل ریزش آوار/ نجات مرد ۷۰ ساله زیرآورمانده

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۳۲۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از گرفتار شدن دو نفر در زیر آوار به علت تخریب یک ساختمان در حال ساخت خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۶:۰۲ عصر امروز یک مورد حادثه آوار در ساختمان سه طبقه قدیمی در خیابان ابوذر غفاری جنوبی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه دو ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شد، اظهار داشت: محل حادثه یک منزل سه طبقه قدیمی در حال تخریب بود که کارگران در آن مشغول به کار بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه طبقه دوم و سوم کاملا تخریب شده است، تصریح کرد: کارگران در طبقه اول مشغول فعالیت بودند که به یکباره بخشی از دیواره‌ها، سقف و همچنین نخاله‌های تخریب از طبقات بالایی که روی سقف طبقه اول تلمبار شده بود، فرو می‌ریزد و دو نفر در زیر آوار محبوس می‌شوند.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان به سرعت در لحظات اولیه موفق می‌شوند یک کارگر افغانی حدود ۳۰ ساله را که بخشی از بدن او در زیر آوار مانده بود، خارج کردند و به دلیل مصدومیت‌هایی که برایش ایجاد شده بود به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

وی افزود: یک مرد حدود ۷۰ ساله نیز در زیر آوار مانده بود و آتش‌نشانان با احتیاط کامل عملیات را ادامه دادند و موفق شدند این فرد را زنده اما در شرایطی که از چند نقطه دچار آسیب شده به عوامل اورژانس تحویل دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز