خبرگزاری کار ایران

رسولی:

مخفی‌کاری در فرآیند انتخاب شهردار نبود

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۱۲۵

عضو شورای شهر تهران گفت: فرآیند تعیین شهردار بدون هیچ گونه مخفی‌کاری صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن رسولی در شصت و سومین جلسه شورای شهر تهران پس از اعلام نتایج آرا و انتخاب افشانی به عنوان شهردار آینده تهران گفت: ما به شهروندان تهرانی قول دادیم و پیمان بستیم که تحت هر شرایطی این انسجام و همبستگی را حفظ کنیم و این مهم توسط تک تک اعضا مورد توجه و اهتمام قرار گرفته و این یکی از مهمترین دلایل مخالفت من با استعفای آقای هاشمی از شورای شهر بود.

وی با بیان اینکه شورای پنجم با شهروندان تهرانی عهد بسته است در تمام تصمیمات شفاف عمل کند، افزود: فرآیند تعیین شهردار بدون هیچ گونه مخفی‌کاری صورت گرفت و امروز شهردار با رای نمایندگان مردم انتخاب شد، این 21 عضو برخاسته از پایگاه اجتماعی اصلاحات هستند و شخصیت‌هایی همچون آقای عارف در حضور اعضا در این جایگاه موثر بودند. من گواهی می‌دهم که هیچ کدام از اشخاص و شخصیت‌های اصلاح طلب به دنبال دیکته کردن نظراتشان به ما نبودند و شورا با استقلال کامل به شهردار رای داد.

وی ضمن عذرخواهی از جامعه اصلاح طلبان  افزود: به هر حال ما یک شهردار بیشتر نیاز نداشتیم و تقاضا دارم این دوستان کمک کنند تا شورای شهر با شهردار فعلی بتوانند با تابلوی اصلاحات در مقطع فعلی موفق عمل کنند.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر افزود: زمزمه‌هایی از بیرون شورا مطرح می‌شد که از ما می‌خواستند انتخاب شهردار را عقب بیاندازیم. شورای شهر تصمیم گرفت تا این فرصت خدمت را غنیمت بشمارد. امیدواریم تا پایان دوره انتخاب شهردار تکرار ناشدنی باشد و به فراموشی سپرده شود و تمام رقابت‌های درون جریان اصلاحات به رفاقت تبدیل شود تا دستاورد بیشتری داشته باشیم.

وی همچنین از دو معاون کنونی شهرداری تهران یعنی آقایان حجت اله میرزایی و شیخ تشکر کرد و از افشانی خواست با سایر معاونان رقابت را پایان داده و یک دست عمل کند.

رسولی همچنین در انتها با اشاره به خروج آمریکا از برجام اقدام روحانی برای تسلیم نشدن در برابر مخالفین برجام را هوشمندانه دانست و افزود: این تصمیم آقای روحانی که در طی صدور مجوز ضمنی و مشروط رهبر معظم انقلاب صورت گرفت به نفع منافع ملی بود و همچنان من اصلاح‌طلب و با برجام هستم و معتقدم که امروز بر خلاف قبل از برجام که جهان علیه ایران بود جهان علیه اسرائیل، آمریکا و عربستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز