خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی:

نگاه آتش‌نشانی برای ایمنی مراکز تجاری پلمب نیست

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۸۳۳

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اجرای نظام بازرسی ایمنی ساختمان‌ها تاکید کرد: رویکرد سازمان آتش‌نشانی به پلمب مراکز تجاری معطوف نیست و ایمنی این مراکز با نگاه اصلاحی، برای تامین حداقل ایمنی دنبال می‌شود.

به گزارش ایلنا، مهدی داوری با اشاره به اینکه ایمنی ساختمان‌ها و آموزش شهروندی اولویت‌‌‌‌های سازمان آتش‌‌‌‌نشانی است، گفت: شهروندان بهترین مجریان ایمنی و بهترین ناظران برای رصد ناایمنی‌‌‌‌‌‌‌‌‌های شهر هستند که با آموزش شهروندان به دنبال مشارکت آن‌ها در ایمنی شهر هستیم.

وی افزود: برای ارائه آموزش‌های شهروندی گروه‌های هدف انتخاب و اولویت‌‌‌‌‌بندی شده‌‌‌اند تا با کمک رسانه‌‌‌ها ارائه آموزش‌های اثربخش مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌‌‌‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه موثرترین کار آتش‌‌‌نشانی افزایش آگاهی شهروندان برای مشارکت موثر آنها است، اظهار داشت: آموزش‌‌‌های پایه مانند گذشته در مدارس دنبال خواهد شد، همچنین ساکنان ساختمان‌های بلند مرتبه نیز باید با اصول ایمنی آشنا باشند.

داوری یکی دیگر از اولویت‌‌‌های این سازمان را اجرای نظام بازرسی ایمنی ساختمان‌‌‌های موجود تهران دانست و تصریح کرد: خوشبختانه ساختمان‌های جدید تا حدود زیادی قوانین ایمنی را رعایت می‌کنند، اما برای ایمنی ساختمان‌‌‌های موجود طرح‌هایی داریم که با همکاری سازمان‌‌‌ها و ارگان‌های دیگر دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ایمنی ساختمان‌های بلندمرتبه در اولویت کار آتش‌‌‌نشانی قرار دارد، خاطرنشان کرد: همچنین نگاهی نیز به ساختمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌های تجاری پر رفت و آمد داریم و در نظر داریم با رویکرد اصلاحی حداقل ایمنی را در آن‌ها اجرا کنیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌‌‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه الزام قانونی برای اجرای این موارد ایمنی موثر است، ابراز داشت: سعی می‌کنیم کمتر به سمت پلمب حرکت کنیم؛ چراکه معتقدیم این کار کمکی نخواهد کرد. بنابراین بیشترین تلاش خود را برای اصلاح ایمنی این ساختمان‌ها انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز