خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات به ایلنا خبر داد:

فوت ۵ نفر بر اثر سیلاب، ریزش منزل و صاعقه/مفقودی ١ نفر در طالقان

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۶۳۴

رئیس سازمان امداد و نجات از فوت ۵ نفر بر اثر سیلاب، ریزش منزل و صاعقه خبر داد.

مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در تشریح عملیات سیل و آبگرفتگی از ١٨ الی٢٢ اردیبهشت تا ساعت ٠٦:٠٠ اظهار داشت:  ١٧ استان (آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و شمالی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد،لرستان و همدان) متاثر از سیل و آبگرفتگی بوده‌اند.

سلیمی مناطق امدارسانی شده را ٩١شهر، روستا و مناطق عشایرنشین عنوان کرد و گفت: به ٨٦٩٠ نفر امدادرسانی شد و به ٢٨٦ نفر اسکان اضطراری یافتند.

وی از انتقال ٢نفر به مراکز درمانی و ارائه خدما درمانی  به ٤٤ نفر خدمات سرپایی خبر داد و گفت: ٥ نفر در کوهرنگ، ٢ نفر در چهارمحال و بختیاری بر اثر ریزش منزل مسکونی، اشنویه ١ نفر بر اثر صاعقه، خوی ١نفر بر اثر غرق شدن در سیلاب، ١ نفر بر اثر صاعقه در  آذربایجان شرقی جان خود را از دست دادند.

رییس سازمان امداد و نجات از مفقودی ١نفر در طالقان – استان البرز خبر داد و گفت: از  ۸۹ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت و  ٣دستگاه از مسیر سیلاب رهاسازی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز