خبرگزاری کار ایران

آیت اللهی از سازمان فرهنگی هنری شهرداری درخواست کرد:

برنامه‌ر یزی برای افزایش ازدواج و موالید از سوی شهرداری

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۴۵۵

رییس و معاونان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، سعید اوحدی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این دیدار گزارشی از ظرفیت، امکانات و فرصت‌های سازمان فرهنگی هنری و اقدامات این سازمان در نوروز، اعیاد شعبانیه و نمایشگاه کتاب، ارائه کرد.

اوحدی با ارائه برنامه‌های پیش‌رو سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و خانواده با محوریت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و حمایت از کالای ایرانی، برای همکاری با شورای عالی انقلاب فرهنگی و مشخصا شورای فرهنگی اجتماعی زنان در حوزه‌های بانوان و خانواده اعلام آمادگی کرد. 

زهرا آیت‌اللهی، رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی در این دیدار با اشاره به گزارش رییس سازمان فرهنگی هنری، اقدامات سازمان فرهنگی هنری را در ایام تصدی سعید اوحدی را امیدوارکننده دانست و گفت: در مدت زمان حضور شما به عنوان ریاست سازمان فرهنگی هنری اتفاقات مثبتی افتاده است. 

وی از رییس سازمان فرهنگی هنری درخواست کرد: دو موضوع حمایت از کالای ایرانی و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اولویت برنامه‌های فرهنگی سازمان فرهنگی فرهنگی قرار گیرد.

رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی سیاست‌های کلان فرهنگی در موضوع  حمایت از کالای ایرانی تصویب شده است.

سعید اوحدی در ادامه توضیح داد: برای دو موضوع حمایت از کالای ایرانی و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ستادهای مستقلی در سازمان فرهنگی هنری تشکیل شده است و انشالله برنامه ریزی دقیق و عمیقی اتفاق خواهد افتاد.

همچنین زهرا آیت‌اللهی با اشاره به آماری در خصوص کاهش ازدواج، موالید و افزایش طلاق که نسبت آن در سال ۹۵ به سال ۹۶ با ۱۰ درصد کاهش ازدواج، ۶ درصد کاهش طلاق و ۲ درصد کاهش موالید بوده است، از رییس و مدیران سازمان فرهنگی هنری درخواست کرد که در این موضوع برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته باشند و اقدامات جدی و عملی در این بخش اتفاق بیافتد.

وی افزود: افراد صاحب‌نظر در دل شورای فرهنگی اجتماعی زنان آمادگی همکاری با سازمان فرهنگی هنری برای تحقیق این موضوع هستند.

سعید اوحدی تقویت امور خانواده را یکی از دستورکارهای جدی سازمان فرهنگی هنری در سال پیش رو دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز