خبرگزاری کار ایران

ملکی به ایلنا خبر داد:

برخورد دو خودروی سمند در محور جنوب به شمال اتوبان تهران - قم

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۴۵۲

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از برخورد دو خودروی سمند در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران قم خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزییات حادثه امروز گفت: ساعت ۱۰:۵۵ صبح امروز، یک مورد حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران قم حدود پنج کیلومتری عوارضی تهران به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ایستگاه شماره ۵۰ به محل حادثه اعزام می‌شود، اظهار داشت: آتش‌نشانان باتوجه به ترافیکی در لاین جنوب به شمال اتفاق افتاده بود آتش‌نشانان از لاین مخالف به محل حادثه اعزام می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اضافه کرد: دو خودرو سمند که در یکی از خودروها یک راننده حضور داشت و در خودروی دیگر یک خانواده پنج نفره حضور داشت که یک پسره ۲۰ روز و یک پسر بچه پنج‌ و یک پسربچه یازده ساله همراه آنان بود.

ملکی با بیان اینکه این دو خودرو بدون دلیل باهم برخورد کرده بودند، تصریح کرد: ظاهرا خودرویی که خانواده در آن حضور داشت واژگون شده و دوباره به حالت اولیه بازگشت بود. پیش از رسیدن آتش‌نشانان هر پنج نفر در حالی‌که دچار مصدومیت‌هایی بودند از خودرو خارج شده بودند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان با کمک عوامل پلیس راهور محل را مسدود کرده و محل را ایمن کردند. مصدومان به عوامل اورژانس تحویل داده شد و خودروها به محل امن منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز