خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

افزایش ۴ تا ۷ درجه‌ای دما در سواحل شمالی و شمال شرق کشور

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۲۹۰

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع بارش در نوار غربی، نواحی مرکزی، برخی نقاط جنوب و استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی و شرقی خبر داد.

به گزارش ایلنا، احد وظیفه (مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی) اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها، به‌تدریج از فعالیت سامانه بارشی فعال در کشور کاسته می‌شود و شاهد رگبار پراکنده در برخی نقاط شمال شرق، شرق و دامنه‌های البرز شرقی خواهیم بود.

وی افزود: در روز چهارشنبه پیش بینی می‌شود که علاوه بر نوار غربی، نواحی مرکزی، برخی نقاط جنوب و استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی و شرقی، در برخی مناطق شرق و شمال شرق شاهد بارش پراکنده و وزش باد باشیم. همچنین از اواخر امروز به سبب وزش باد شدید روی عراق، در برخی نقاط غرب و جنوب غرب پدیده باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه اظهار کرد: به سبب وزش باد نسبتا شدید در شرق کشور به ویژه برای منطقه زابل، باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست همچنین شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش بینی می‌شود.

وی تاکید کرد:‌روزهای سه شنبه تا چهارشنبه افزایش ۴ تا ۷ درجه‌ای دما در سواحل شمالی و شمال شرق رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد شرایط جوی تهران طی دور روز آینده گفت:‌ امروز آسمان تهران کمی ابری، به‌تدریج افزایش ابر در بعد از ظهر رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۳۰ و ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین تهران در روز چهارشنبه نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۶ و ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز