خبرگزاری کار ایران

رسولی خطاب به حناچی؛

زبان بدن‌تان مناسب شهرداری است

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۰۲۹

عضو شورای شهر تهران خطاب به حناچی گفت: علاوه بر دارا بودن قابلیت‌های علمی و تجربی، چهره دانشگاهی هستید و ادبیات گفتاری و زبان بدن شما نیز مناسب شهرداری است.

به گزراش خبرنگار ایلنا، آرش حسینی میلانی، عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش در شصت و یکمین جلسه شورای شهر خطاب به پیروز حناچی نامزد تصدی شهرداری تهران گفت: با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم و پروژه‌های شاخصی که به آن اشاره کردیم با توجه به تفاهم‌نامه شهرداری و سازمان محیط زیست در رابطه با پارک پردیسان برنامه شما برای استفاده از این فرصت چیست؟

او افزود: مساله دوم در رابطه با باغات کن است این باغ در دوره‌ای که در شما در شورای عالی معماری حضور داشتید، حفاظت شد اما همچنان شاهدیم که اقدام سازمان یافته‌ای برای استفاده از ذخیره‌گاه صورت نگرفته است چه برنامه‌ای در این رابطه دارید.

در ادامه جلسه حسن رسولی، عضو دیگر شورای شهر تهران، ری و تجریش خطاب به حناچی گفت: در صورت شهردار شدن چگونه می خواهید تعارض میان رویکرد بین بخشی دو وزارتخانه مسکن و کشور را برطرف کنید تا میان مشکلات حوزه اجرا و سیاست گذاری سازگاری ایجاد شود.

او افزود: علاوه بر دارابودن قابلیت‌های علمی و تجربی چهره دانشگاهی هستید، ادبیات گفتاری و زبان بدن شما نیز مناسب شهرداری است.

وی گفت: از سال 53 که شورای عالی شهرسازی و معماری تاسیس شد بین وزارت راه و شهرسازی و شهرداری اسبق تعارض وجود داشت این جدال در دهه هفتاد عواقب بدی داشت و در دوره مدیریت شما در شورای عالی معماری و شهرسازی نیز این جدال با آقای قالیباف وجود داشت.

رسولی گفت: طرح بافت پیرامونی حرم مطهر امام رضا (ع) توسط مرحوم کازرونی در زمان مسئولیت بنده در زمان استاندار خراسان تهیه و تصویب شد اما این طرح در زمان حضور شما در شورای عالی معماری معلق و هزینه هنگفتی به شهر وارد شد در صورت شهردار شدن چگونه می‌خواهید این تعارضات را برطرف کنید تا میان مشکلات حوزه اجرا و سیاست گذاری سازگاری ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز