خبرگزاری کار ایران

فراهانی:

طرحِ افشانی برای مشارکت مردم در بودجه‌ریزی مبهم است

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۶۵۷

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران گفت: بسیاری از خدماتی که دولت ارائه می‌کند، باید به شوراها واگذار می شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی پس از ارائه برنامه از سوی افشانی دومین نامزد تصدی شهرداری گفت: مجموعه تحت امر جنابعالی و وزارت کشور چه اقدامات ملموسی برای برگرداندن اختیاراتی که طبق قانون باید به شهرداری ها باز می‌گشت، انجام داده اند؟  

او افزود: یکی از مهم ترین ماموریت های وزارت کشور، حمایت، آموزش، توانمند سازی و واگذاری مسئولیت ها به شوراهاست؛ این امر نص صریح قانون است.  

فراهانی گفت: وزارت کشور مسئول حسن اجرای امور شوراهاست؛ طی هشت ماه گذشته چند اقدام اثربخش از سوی وزارت کشور انجام شده؟ چند کارگروه و نشست برگزار شده و چه اقدامات ملموسی صورت گرفته و چند جلسه با شورای عالی استان ها برگزار شده است؟

او با تاکید بر اینکه مسائلی که شوراهای شهر با آن رو به رو هستند موضوع مدیریت یکپارچه شهر است، گفت: تعدد دستگاههای تصمیم گیر در خصوص مسائل و معضلات شهر تهران منجر به سردرگمی، موازی کاری واتلاف بیش از حد منابع و شکست کامل هماهنگی های بین دستگاهی شده و همانگونه که شاهد هستیم، امروز برای مسئله آلودگی هوا مراکز مختلفی وجود دارد.

او خطاب به افشانی گفت که روش ملموس او برای افزایش درآمد پایدار با توجه به بحران مالی موجود چیست؟

فراهانی در ادامه خطاب به افشانی گفت:عملیاتی و ملموس بفرمایید چه می شود کرد؟ همچنین منظور شما از طرح مشارکت مردم در بودجه ریزی، مشخص نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز