خبرگزاری کار ایران

واکنش اعضای شورای شهر به برنامه افشانی؛

برنامه‌تان خروجی عملیاتی ندارد/ شما به انتصابات خاص مشهورید

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۵۶۱

در شصتمین جلسه شورای شهر تهران اعضای شورا پس از استماع اظهارات افشانی یکی از کاندیداهای شهرداری تهران سوالات و نظرات خود را در رابطه با برنامه وی مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسینی میلانی یکی از اعضای شورا با بیان اینکه افشانی چگونه می‌خواهد به عنوان یک مدیر اجرایی میان دستگاه‌های مختلفی که در عرصه محیط زیست با هم تداخل دارند همراهی ایجاد کند، گفت:‌ بخشی از مشکلات شهر تهران به دلیل چالش‌های زیست محیطی حریم شهر تهران در عرصه آلودگی هوا و پسماند است و این امر همکاری و حمایت شهرداری تهران را می‌طلبد.

میلانی با تاکید بر اینکه برخی از پروژه‌‌های عمرانی حق تنفس مردم را گرفته‌اند افزود: آیا شما جلوی پروژه‌های مخرب محیط زیست را می‌گیرید و به عنوان شهردار چگونه می‌خواهید نظرات مردم و شورایاران را جلب کنید.

شهربانو امانی عضو دیگر شورای شهر نیز با بیان اینکه افشانی فقط دو محور از مباحث TOD را در برنامه خود لحاظ کرده است از افشانی پرسید: به صورت شفاف در خصوص تعاملات درون سازمانی صحبت کنید و اینکه آیا اگر شورای شهر شما را انتخاب کند آیا از سرپرست فعلی و دو معاون شهردار که رقیبتان هستند استفاده خواهید کرد یا خیر.

زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست نیز با اشاره به اینکه تهران دارای چالش‌های متعددی است از افشانی پرسید: شما چقدر از تهران شناخت دارید در اظهاراتتان اصلا به تهران اشاره نکردید. چقدر تهران را می‌شناسید.

صدراعظم نوری با اشاره به موارد تکراری که در برنامه افشانی وجود داشت، افزود: رویکرد خلاقانه‌ای در برنامه شما وجود ندارد. شما می‌گویید برای کاهش آلودگی هوا باید موتورسیکلت‌ها را متوقف کرد. چگونه می‌توانید سه میلیون موتورسوار را متوقف کنید. اظهارات شما هیچ خروجی عملیاتی ندارد.

وی ادامه داد: همه مسائلی که گفتید در برنامه دوم پنج ساله وجود دارد و هیچ چیز جدیدی در برنامه شما نبود.

الهام فخاری عضو دیگر شورای شهر نیز با اشاره به سابقه افشانی در استانداری فارس در انتقاد به اقدامات او گفت: در کارنامه شما طرح بین‌الحرمین شاهچراغ در شیراز به چشم می‌خورد که هنوز مردم شاهد اثرات نامطلوب آن هستند.

احمد مسجدجامعی عضو دیگر شورا نیز در واکنش به تذکرات افشانی به خبرنگاران برای رعایت سکوت اظهار کرد: ما در شورای شهر به خبرنگاران تذکر نمی‌دهیم شما در خصوص دستفروشان که دارای مشکل جدی بوده و شاهد بودیم برخوردهای فیزیکی و خشن ننسبت به آنها هیچ جوابی نداد چه برنامه‌ای دارید.

وی با اشاره به نبود نابرابری در مناطق شمال و جنوب تهران افزود: ساختار شهر ما به گونه‌ای است که شهر گران اداره می‌شود. در این راستا چه برنامه‌ای برای تامین منابع پیش بینی کرده‌اید و همچنین رویکرد شادی و شادی‌آفرینی که در برنامه‌تان به آن اشاره کردید مطلوب است اما چگونه با سیاست اشتغالزایی و توسعه گردشگری همراه می‌شود.

الویری نیز پس از استماع گزارش افشانی خطاب به او با انتقاد گفت: شما مدام در مورد فارس صحبت می‌کنید و به تجربیات خود در آنجا اشاره دارید، اما برای تهران برنامه‌تان چیست. با توجه به شرایط و حجم بدهی‌های تهران آیا برای این تعهد سنگین به واقع برنامه‌ای دارید؟ 

حسن رسولی عضو دیگر شورای شهر نیز با اشاره به سوابق افشانی تصریح کرد: شما به انتصابات خاص مشهور هستید و ما نباید با سازمان تک‌لهجه مواجه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز