خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شهر تهران:

فرآیند انتخاب شهردار شفاف است

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۳۷۵

رییس شورای شهر تهران گفت: فرآیند انتخاب شهردار شفاف است و دامن زدن به حواشی و لطمه زدن به جایگاه حقیقی و حقوقی اعضا نتیجه ای جز کم اعتماد شدن مردم نسبت به لیست امید ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در ابتدای جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز قرار است؛ کاندیدای شورای شهر برنامه های خود را برای تصدی پست شهرداری تهران بیان کنند، اظهار کرد: امروز جلسه به صورت زنده توسط رسانه ملی پخش می شود که این شفافترین مدل انتخاب یک مدیر است و ابتکار ملی برای تحقق شعار شهر شیشه‌ای است.

وی با اشاره به ابهاماتی که در این چند روزه پیرامون انتخاب شهردار ایجاد شد، گفت: از خبرنگاران و ... می خواهم که از هرگونه شایعه پراکنی و ابهام افکنی خودداری کنند چراکه ما اعضای شورای شهر هیچ موضوع مخفی نداریم که بخواهیم از مردم پنهان کنیم چراکه مردم نامحرم نیستند.

وی با بیان اینکه فرآیند انتخاب شهردار شفاف است و دامن زدن به حواشی و لطمه زدن به جایگاه حقیقی و حقوقی اعضا نتیجه ای جز کم اعتماد شدن مردم نسبت به لیست امید ندارد، اظهار کرد: هرگونه اظهارنظر از سوی اعضا، احزاب و ... که جایگاه شورا را تضعیف کند مورد پسند نیست.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی که همه مردم و ارکان حکومت نسبت به انتخاب شهردار حساس هستند، باید با طمانینه شهردار را انتخاب کرد، گفت: ما باید با دقت لازم شهردار را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز