خبرگزاری کار ایران

ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۴ در محور هراز

کد خبر : ۶۱۷۵۰۴

طبق برنامه روزهای تعطیل محور چالوس از مرزن آباد به سمت تهران از ساعت 17 یک طرفه خواهد شد؛ ممکن است این طرح به تعویق بیفتد و تشخیص آن با توجه به بار ترافیک بر عهده پلیس راه محلی است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجادر مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت:‌ در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، کردستان و همدان بارش باران جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به بارش باران در برخی محورهای استان‌های ایلام، کرمانشاه و لرستان اشاره و تصریح کرد: در محدوده سوادکوه در محور فیروزکوه مه‌گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

این مقام ارشد راهور ناجا به لغزندگی محورهای ۹ استان کشور پرداخت و گفت:‌با توجه به بارندگی و مه‌گرفتگی در برخی محورها و لغزنده بودن سطح معابر لازم است رانندگان نکات ایمنی را رعایت کرده و سرعت مطمئنه را لحاظ کنند.

سرهنگ رحمانی در خصوص وضعیت ترافیکی معابر و یکطرفه شدن محور کرج ـ چالوس طبق روال روزهای تعطیل اعلام کرد: خوشبختانه تا این لحظه مشکل ترافیکی  خاصی گزارش نشده است ؛  درمحور کرج ـ چالوس از ساعت ۱۴ از محدوده کرج به چالوس تردد ممنوع خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: محور کرج ـ چالوس طبق برنامه از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به تهران تردد و سایل نقلیه یک طرفه خواهد شد؛ البته ممکن است این محدودیت به تعویق بیفتد.

وی گفت: یک طرفه شدن جاده چالوس به تهران با توجه به بار ترافیک و تشخیص پلیس راه محلی خواهد بود.

این مقام ارشد راهور ناجا در خصوص محدودیت محور هراز خاطرنشان کرد:‌تردد کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۴ امشب در این محور ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز