خبرگزاری کار ایران

سازمان مدیریت پسماند به مناسبت هفته بدون زباله برگزار کرد؛

ارائه دستاوردهای آموزشی و فرهنگی ادارات پسماند مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در بوستان لاله

asdasd
کد خبر : ۶۱۷۳۶۶

جشنواره فرهنگی هنری «هفته بدون زباله» با هدف آموزش، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در زمینه مدیریت صحیح پسماند، در قالب ویژه برنامه‌ای با عنوان «ارائه دستاوردهای آموزشی و فرهنگی ادارات پسماند مناطق ۲۲ گانه شهر تهران» امروز در محل بوستان لاله افتتاح گردید.

به گزارش ایلنا، رضا عبدلی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با تاکید بر اهمیت ایجاد باورهای زیست محیطی در بین کودکان گفت: این جشنواره در راستای اجرای اهداف سازمان با کاربرد ابزار نمایشی، رقابت از طریق مسابقه و ایجاد نشاط و شادی، توجه شهروندان خصوصا قشر کودک و نوجوان به مفاهیم برنامه ریزی شده آموزشی و مورد انتظار در حوزه پسماند جلب کرده و ایشان را با اهمیت ضرورت تفکیک پسماند در مبداء و مدیریت صحیح پسماند آشنا می‌کند.

وی با اشاره به استقرار غرف نمایشی آثار هنری از دور ریختنی‌ها در محل بوستان لاله اظهار داشت: در طول زمان برگزاری این جشنواره که با همکاری مناطق ۲۲ گانه انجام می‌شود؛ ضمن برگزاری مستمر کارگاه‌های آموزشی ساخت صنایع دستی از دور ریزها و همچنین نمایش آثار هنرمندان دوستدار محیط زیست، برنامه‌های متنوع نمایشی و هنری با محتوای مدیریت پسماند همراه با مسابقه و اهدای جوایز نیز اجرا می‌گردد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند ضمن اعلام فعالیت غرف از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ تصریح کرد: در این جشنواره کارشناسان ادارات مدیریت پسماند مناطق ۲۲ گانه دستاوردهای فرهنگی و آموزشی منطقه خود را ارائه کرده و هنرمندان و فعالان عرصه بازیافت نیز آثار هنری، حجمی و مصنوعات ساخته شده از مواد بازیافتی خود را در معرض نمایش بازدید کنندگان قرار می‌دهند.

عبدلی افزود: در این جشنواره که بیشتر بر آموزش و اطلاع رسانی به کودکان متمرکز شده است؛ تئاتر آموزشی و نمایش عروسکی با حضور هنرمندان بنام صدا و سیما با هدف نهادینه کردن فرهنگ مدیریت بهینه پسماند در بین کودکان و برگزاری مسابقه اهداء جوایز به برگزیدگان پس از هر دوره نمایش آموزشی در طول دوره برگزاری این جشنواره ادامه خواهد داشت.

وی در انتها ضمن دعوت و بازدید کلیه شهروندان از این ویژه برنامه خاطرنشان کرد: این جشنواره تا ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه داشته و کلیه شهروندان محترم می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ جهت بازدید در محل بوستان لاله حضور یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز