خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

ورود سامانه بارشی جدید از روز جمعه به کشور/وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور

کد خبر : ۶۱۶۲۸۱

یک کارشناس هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از روز جمعه به کشور خبر داد و گفت: وزش باد شدید و گرد و خاک در نیمه شرق و شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت شرایط جوی در کشور گفت: عصر امروز دامنه‌های جنوبی و مرکزی زاگرس استان‌های چهارمحال و بختاری، جنوب اصفهان، شمال فارس، بخش‌هایی از کرمان، شمال هرمزگان، بخش‌هایی از یزد و جنوب خراسان رضوی بارش‌های پراکنده‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در استان‌های شرقی و شمال شرق وزش باد شدید و گرد و خاک را داریم در جنوب نیز گرد و خاک گزارش شده است.

این کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: از فردا نیز سامانه بارشی دیگری از جنوب غرب، غرب، شمال غرب وارد کشور می‌شود بارش باران در ارتفاعات زاگرس، البرز جنوبی و جنوب کرمان پیش‌بینی می‌شود. فردا شدت بارش در خوزستان، چهارمحال و بختیاری است و احتمال آب‌گرفتگی و جاری‌شدن سیل در مسیل‌ها پیش‌می‌شود.

گودرزی تصریح کرد: از فردا شب نیز شاهد وزش باد در شرق و جنوب شرق کشور خواهیم بود. از روز جمعه این سامانه بارشی تقویت می‌شود و بارش‌ها با شدت خوبی در کل نیمه غربی کشور خواهد بود و تا یکشنبه نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: فردا شب احتمال بارش‌های اندک در ارتفاعات تهران وجود دارد، اما از روز جمعه شاهد رگبار و رعد و برق تا روز یکشنبه در تهران نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز