خبرگزاری کار ایران

محمدحسین مقیمی خواستار شد؛

عزم جدی‌تر همه دستگاه‌ها برای ساماندهی معتادان متجاهر / ضرورت حمایت روحی و روانی از معتادان

asdasd
کد خبر : ۶۱۶۰۶۴

استاندار تهران خواستار عزم جدی‌تر همه دستگاه‌ها برای ساماندهی معتادان متجاهر شد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین مقیمی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب درباره رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی گفت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با همکاری همه دستگاه‌های عضو باید جدی‌تر وارد شده و فقط جمع‌آوری معتادان متجاهر در دستور کار نیست و حمایت روحی و روانی معتادان هم ضرورت دارد.

وی افزود: هر یک از مدیران عضو شورا در ساماندهی معتادان جمع آوری شده مسئول هستند و تاکنون نیروی انتظامی، دستگاه قضا و بهزیستی به وظایف و مسئولیت خود عمل کردند.

استاندار تهران با تأکید بر اینکه شهرداری، سازمان تبلیغات، دانشگاه علوم پزشکی، ارشاد، صدا و سیما، فنی و حرفه‌ای و سایر دستگاه‌ها جدی‌تر باید در ساماندهی معتادان متجاهر وارد شوند، تصریح کرد: از کنار موضوع معتادان متجاهر ساده عبور نکنیم و کار شورا فقط جمع‌آوری معتادان نیست.

مقیمی مشاوره معتادان پس از خروج از مراکز نگهداری را ضروری دانست و گفت: بخش‌های روانشناسی و مشاوره دستگاه‌ها باید برای معتادان اقدام کنند و برای بازگشت این افراد به جامعه به عنوان سرمایه‌های کشور عمل کنند. هریک از دستگاه‌های مسئول باید به بهزیستی کمک کنند تا هر یک از معتادان به زندگی و جامعه بازگردد و دوباره به اعتیاد رو نیاورد. شهرداری در سرای هر محله فضای اجتماعی خوبی ایجاد کرده و باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

استاندار تهران با بیان اینکه مجمع سلامت استان می‌تواند فضای فکری خوبی برای رفع آسیب‌ها به‌ویژه اعتیاد فراهم کند، افزود: باید امکان حفظ سلامت معتادان بهبود یافته با هر اقدامی فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز