خبرگزاری کار ایران

در دیدار سردار اشتری و امیر موسوی مطرح شد؛

ضرورت تعامل دوسویه و تقویت هم‌افزایی میان ارتش و ناجا/ نقش تاثیرگذار هم‌افزایی نیروهای مسلح در ارتقا امنیت کشور

کد خبر : ۶۱۶۰۲۶

فرماندهان نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر دیدار و برضرورت تعامل دوسویه و تقویت هم افزایی میان این دو سازمان تاکید کردند.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی و تعدادی از فرماندهان ارشد و معاونان این نیرو با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌‌‌وگو کردند.

امیر موسوی در این دیدار، با بیان اینکه این تعامل و رفت و آمدها میان ارتش و نیروی انتظامی از گذشته بوده و است، گفت: پس از فرمان فرمانده معظم کل قوا مبنی بر هم‌‌‌افزایی میان نیروهای مسلح، این مهم بیش از گذشته افزایش یافته تا بتوانیم فرمایشات معظم‌له را در راستای همکاری‌‌های مشترک محقق کنیم؛ هم‌‌افزایی نیروهای مسلح از مهمترین و در اولویت اهداف ما به شمار می‌آید. 

وی بر تعامل دوسویه میان ارتش و ناجا تاکید کرد و اظهار داشت: باید این همکاری‌‌‌ها در حوزه‌‌های مختلف تقویت شود و قطعاً ارتش در این راستا از کمک به ناجا دریغ نخواهد کرد.

موسوی ادامه داد: نشست امروز در خصوص بخشی از هماهنگی‌‌‌ها و هم‌‌‌افزایی میان ارتش و ناجا بوده و امیدواریم این امر در سایه همکاری و هماهنگی‌‌‌های موجود تحقق پیدا کند.

در ادامه، سردار حسین اشتری هدف از این دیدار را تبریک روز ارتش و خداقوت به همکاران و همرزمان خود در ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: همکاری و هم‌‌افزایی میان ناجا و ارتش می‌‌‌تواند به ما در استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر کمک کند که خوشبختانه این موضوع در مرزهای کشور قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه ارتش زینت کشور است، خاطرنشان کرد: هم‌‌‌افزایی میان ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج علاوه بر ناامیدی دشمنان، موجب دلگرمی مردم و نیز ارتقاء امنیت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز