خبرگزاری کار ایران

پلیس کرمان اعلام کرد:

دستگیری عاملان آدم ربائی کمتر از ۲ ساعت

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۲۰۳

فرمانده انتظامی عنبرآباد با اشاره به وقوع یک مورد آدم ربائی در این شهرستان از دستگیری عاملان و رهائی فرد ربوده شده در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ"محمود بیدشکی" گفت: شامگاه بیست و یکم فروردین در پی تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ یک مورد آدم ربائی به پلیس گزارش شد.

وی افزود: ماموران انتظامی بلافاصله پس از دریافت خبر در محل حادثه حضور یافتند و رسیدگی به این موضوع را که موجب برهم خوردن آرامش اهالی محله شده بود، به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ بیدشکی تصریح کرد: در این رابطه ماموران کلانتری مرکزی این فرماندهی پس از انجام تحقیقاتی موفق شدند در کمتر از دو ساعت، آدم ربایان و محل اختفاء آنان را شناسائی و در یک عملیات ضربتی ۲ نفر آدم ربا را دستگیر کنند.

وی با اشاره به بازگشت فرد ربوده شده به محل زندگی اش، بیان داشت: در بررسی این مورد مشخص شد این دو متهم به سبب یک سری اختلاف مالی و تسویه حساب شخصی اقدام به این عمل مجرمانه کرده اند که البته سرعت عمل پلیس آن ها را در رسیدن به هدفشان ناکام گذاشت.

فرمانده انتظامی عنبرآباد در پایان خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نمی دهد برخی افراد از روی ناآگاهی به این گونه اقدامات جهت تسویه حساب شخصی یا دیگر اختلافات دست بزنند چراکه اینگونه اقدامات احساس امنیت شهروندان را خدشه دار می کند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز