خبرگزاری کار ایران

حق‌شناس:

شورا استعفای نجفی را بپذیرد

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۸۳۳

عضو شورای شهر تهران در موافقت با استعفای نجفی گفت: تکلیف را باید سریع تر روشن کرد و برای ۶۰ هزار میلیارد بدهی فکر کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حق شناس در موافقت با استعفای شهردار تهران اظهار داشت: شاید سخت باشد به عنوان تنها موافق استعفا سخن بگویم. جامعه مدیریت کشور و مردم نام نجفی را به نیکی و پاکدستی و هوشمندی و مدیری مجرب در ۴۰ سال گذشته در جمهوری اسلامی می شناسند و تاریخ در آینده نام ایشان را بر تارک مدیران توانمند ثبت خواهد کرد.

وی افزود: روندی که در ۲۹ اردیبهشت سال گذشته شکل گرفت و رای قاطع مردم به ۲۱ عضو شورا، خیلی ها را به تعجب وا داشت. نفر اول لیست رقیب ۵۰۰ هزار رای کمتر از آخرین نفر لیست ما را کسب کرد و این موضوع نشان داد که مردم تصمیمشان را گرفته بودند. در ۹۰ روز شورا به این‌نتیجه رسید که نجفی را به عنوان یکی از توانمند ترین فرد دعوت به همکاری کند و با ۲۱ رای ایشان در این‌جایگاه قرار گرفت.

حق شناس اضافه کرد: عملکرد ۷ ماه نجفی نشان داده که شورا  درست تصمیم گرفت. ما در یک فضایی شهرداری را تحویل گرفتیم که ۶۰ هزار میلیارد بدهی داشت. نجفی با انتخاب بهترین نیرو ها مدیریت را به دست گرفت. به گفته معاون مالی شهردار در شهریور ماه در خزانه شهرداری فقط ۱۳ میلیارد بیشتر پول نبود در حالی حقوق نیروی انسانی ها بیش از این ها می شد. این مدیریت توانست ۶ هزار میلیارد بدهی گذشته را پرداخت کند.

وی بیان کرد: با سابقه ای که نجفی دارد امروز باید تصمیم ایشان را بپذیریم و نباید تردید کنیم چرا که نجفی خدا را و تعهد خودش به شورا و مردم را در نظر داشته است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: من خودم به عنوان کسی که رای دادم و با آقای نجفی رفاقت دارم اما از تصمیم‌ ایشان دلخور هستم. به نظرم اگر  بیماری هم دارید باید کار کنید. ۳۰ میلیون رای پشت این ۲۱ رای است. این‌استعفا یا به دلیل بیماری است یا به زعم خیلی ها به دلایل دیگری است و بیماری را باور نکردند.

حق شناس عنوان کرد: تکلیف را باید سریع تر روشن کرد. باید برای ۶۰ هزار میلیارد بدهی فکر کنیم. یک ساعت تاخیر را جایز نمی دانم. اعضا با توجه به شناختی که از نجفی دارند، استعفا را قبول کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز