خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

اسکان بیش از ۴ میلیون نفر در مراکز اسکان آموزش و پرورش/فارس، اصفهان و خراسان در صدر پذیرش مسافران

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۵۱۰

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از اسکان ۴ میلیون و ۹۳ هزار و ۲۸۱ نفر در مراکز اسکان آموزش و پرورش در نوروز ۹۷ خبر داد.

گودرز کریمی‌فر، مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: اسکان‌های موقت آموزش و پرورش تا پایان روز سیزدهم فروردین ۱۳۹۷ به  ۱ میلیون ۱۳۷ هزار و ۲۳ خانوار در قالب ۴ میلیون و ۹۳ هزار و ۲۸۱ نفر با پوشش ۱۱ میلیون و ۴۱۱ هزار و ۵۴۴ نفر روز در ۷۰۷ پایگاه پذیرش، به فرهنگیان محترم، خدمات رفاهی مطلوبی ارائه کرد.

کریمی‌فر با اعلام آمار استان‌های مهمان پذیر با بالاترین پذیرش مسافر فرهنگی گفت: به ترتیب فارس، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، هرمزگان، مازندران، بوشهر، گیلان، یزد، لرستان، کرمان، سیستان و بلوچستان، شهر تهران، قم، گلستان، همدان، کردستان، کهگیلویه و بویر احمد، آذربایجان شرقی، سمنان، آذربایجان غربی، خراسان جنوبی، چهار محال و بختیاری، ایلام، اردبیل، کرمانشاه، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، زنجان، شهرستان های تهران و البرز بیشترین مسافران فرهنگی را به خود اختصاص داده‌اند.

این مقام مسئول اولویت اصلی آموزش و پرورش را برای ارائه خدمات در تعطیلات نوروزی، تامین اسکان مناسب در راستای منزلت اجتماعی فرهنگیان اعلام کرد و گفت: تهیه، تکمیل و بازخورد فرم نظرسنجی از مهمانان نوروزی، در حین پذیرش در پایگاه‌ها و مدارس تحت پوشش، حاکی از رضایت‌مندی نسبی فرهنگیان در اسکان نوروز ۱۳۹۷ است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: استفاده از سیستم نوبت‌دهی در پایگاههای اسکان، کنترل روزانه وضعیت پذیرش، تقویت کشیک‌های شبانه روزی، توسعه نظارت‌های همه‌جانبه، اهتمام عوامل اجرایی ستاد خدمات سفر آموزش و پرورش به مسئولیت‌پذیری به جای مسئولیت‌گریزی، همچنین جایگزینی کیفیت بخشی به جای کمیت‌گرایی در مراکز اسکان از دیگر مواردی بود که در تمامی پایگاههای پذیرش وزارت متبوع در نوروز امسال به اجرا گذاشته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز