خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور ناجا:

بیش از ۸۵ درصد تصادفات به‌خاطر سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی است

کد خبر : ۶۰۸۰۸۵

رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد: بررسی‌ها حکایت از آن دارد که علل بیش از ۸۵ درصد تصادفات در ایام اجرای طرح نوروزی، سرعت و سبقت غیر مجاز، عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی است.

به گزارش ایلنا، سردار تقی مهری پس از بازدید هوایی تفرجگاه ها و بوستان‌‌‌1های پایتخت گفت: اجرای طرح ویژه ترافیک نوروز از ۲۴ اسفند سال ۹۶ شروع شد و تا پایان تعطیلات ادامه پیدا خواهد 1کرد و با اقدامات صورت گرفته در اقصی نقاط کشور شاهد حضور مطلوب، گسترده پلیس و هماهنگی با تمامی دستگاه‌‌‌های امدادی و خدماتی بودیم.

وی اضافه کرد: در ایام اجرای طرح نوروزی، سرعت و سبقت غیر مجاز، عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی علت بیش از ۸۵ درصد تصادفات اعلام شده است.

رئیس پلیس راهور ناجا استان‌های البرز، تهران، قزوین، مازندران، گیلان، قم، فارس، گلستان، مرکزی و خراسان رضوی را پرتردد‌ترین استان‌‌‌های کشور در نوروز امسال ذکر کرد و اظهار داشت: استان‌‌‌های فارس، کرمان، اصفهان، سیستان و بلوچستان، خوزستان و خراسان رضوی نیز پرتصادف‌‌‌ترین استان‌های کشور بودند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: از ابتدای ایام نوروز تاکنون افزایش حدود ۱۴ درصدی تردد در سطح کشور را شاهد بودیم در همین ایام مصرف سوخت روزانه ۱۰۰ میلیون لیتر اعلام شد که نشاندهنده تردد روزانه یک میلیارد کیلومتر در سطح کشور است.

مهری با بیان اینکه ایست‌‌های طولانی و گره ترافیکی در ایام نوروز نداشتیم، تصریح کرد: محورهای ورودی به شهر مشهد مقدس و همچنین محورهای شمالی کشور دارای ترافیک سنگین اما در عین حال روان بود.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: همکاران من تا پایان تعطیلات در محورهای کشور مختلف مستقر هستند و امیدواریم بتوانیم آرامش خوبی در سفر برای مردم عزیز فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز