خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

امروز بهترین امنیت را در سطح منطقه داریم/ رضایت ۸۸ درصد مراجعه‌کنندگان از عملکرد پلیس

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۳۰۶

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه پیشگیری اجتماعی باید در اولویت اقدام‌های پلیس باشد،‌ گفت که امروز بهترین امنیت را در سطح منطقه داریم

به گزارش ایلنا، سردار شرفی، رئیس پلیس پیشگیری ناجا در جلسه قرارگاه نوروزی استان گیلان با تقدیر از فعالیت‌های مجموعه انتظامی استان در سال گذشته، اظهار داشت: با توجه به گستردگی و تنوع ماموریت‌های نیروی انتظامی، پلیس در ایام و مناسبت‌هایی نظیر تعطیلات نوروز، تابستان، انتخابات، ماه‌های محرم و صفر، اربعین، بازگشایی مدارس و غیره، به صورت آماده‌باش مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان است.

وی انجام مسئولیت پلیس برای حفظ نظم و امنیت را نیازمند فعالیت پیوسته و مستمر دانست و افزود: حضور موثر نیروی انتظامی برای یاری رساندن به مردم در ایام نوروز، ارتقاء منزلت پلیس را در پی داشته است.

وی، مدیریت ترافیک و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن، ارائه خدمات مطلوب به مردم، موضوع تامین و حفظ امنیت و پیشگیری از جرایم را از موضوع‌های راهبردی از منظر فرمانده ناجا برشمرد و افزود: حضور فعالانه پلیس‌های تخصصی در صحنه، موجب شد تا امروز بهترین امنیت را در سطح منطقه داشته باشیم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه به‌رغم تحرکات دشمن در خارج و داخل کشور، مشکل خاصی در بحث نظم و امنیت کشور وجود ندارد، تصریح کرد: در بسیاری از بخش‌ها روند افزایشی جرایم کنترل شده و همچنین افزایش چشمگیر تعداد خودرو در کشور، رشد آمار تصادفات را در پی داشته که باید از تمامی ظرفیت‌ها برای مقابله با سوانح رانندگی بهره ببریم.

وی با بیان اینکه پیشگیری اجتماعی باید در اولویت اقدام‌های پلیس باشد، ادامه داد: استفاده از ظرفیت رسانه‌های جمعی، جلب مشارکت‌های مردمی و مسئول‌سازی آنها، از راهکارهای اصلی پیشگیری اجتماعی به شمار می آید.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر این‌که ۸۸ درصد از مراجعه‌کنندگان به ناجا از عملکرد پلیس رضایت دارند، گفت: حساسیت، مسئولیت‌پذیری، سخت‌کوشی و رویکرد حرفه‌ای برای پلیس ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز