خبرگزاری کار ایران

نیم میلیون نفر نیروی خدماتی، امدادی و پلیس در طرح نوروزی شرکت دارند

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۱۹۹

رییس پلیس راهور ناجا گفت: امسال ۱.۴ میلیون خودرو جدید و ۲ میلیون راننده جدید وارد چرخه حمل و نقل کشور شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار مهری (رییس پلیس راهور ناجا) در رزمایش ترافیکی نوروز ۹۷ گفت: طرح ترافیکی نوروز ۹۷ از ۲۵ اسفند ۹۶تا ۱۵ اسفند ۹۷ اجرا می‌شود.

او ادامه داد: نیم میلیون نیروی خدماتی امدادی و پلیس در طرح نوروز ۹۷ حضور دارند. همچنین نوروز پارسال ۴۰ درصد از تصادفات به دلیل عدم توجه به جلو و خستگی و خواب‌آلودگی بود.

رییس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: ۲۳ درصد از تصادفات نوروز ۹۶ به سرعت غیرمجاز و ۲۰ درصد از تصادفات منجر به فوت ناشی از جرح، نتیجه سبقت‌های غیرمجاز بود.

به گفته سردار مهری، نیم میلیون نفر نیروهای خدماتی، امدادی و پلیس در طرح نوروزی شرکت دارند.

سردار مهری با بیان اینکه هم‌اکنون ۲۱ میلیون وسیله نقلیه ترافیکی در کشور داریم، گفت: امسال ۱.۴ میلیون خودرو جدید و ۲ میلیون راننده جدید وارد چرخه حمل و نقل کشور شدند.

او با اشاره به افزایش سفرها ادامه داد: طی یک دهه گذشته میل به سفر ۲.۵ برابر افزایش یافته است.

سردار مهری با اعلام شعار طرح نوروزی گفت: شعار امسال طرح نوروزی «نشاط بهاری با نظم و امنیت و پرهیز از خطر، آرامش در سفر» است و امیدواریم بهاری بی‌خطر را در پیش داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز