خبرگزاری کار ایران

سقوط مرگبار کارگر جوان به عمق چاه

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۹۶۶

تلاش آتش نشانان برای نجات جان کارگر جوان سقوط کرده به عمق چاه نتیجه نداد و این کارگر جان خود را از دست داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری 125، پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شاهدین، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاه 4 و گروه امداد و نجات 9 این سازمان را ساعت 17:52 روز گذشته به خیابان ری، نرسیده به میدان قیام، خیابان حاتمی اعزام کرد.

رحمان شکری رئیس ایستگاه 3 سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: در یک ملک شخصی در حال تخریب، کارگران مقنی در حال حفر چاه بودند که به علت نامشخصی یکی از این کارگران، ناگهان به عمق 20 متری چاه سقوط کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: نیروهای عملیاتی به سرعت محل حادثه را ایمن سازی کرده و با رعایت نکات ایمنی، یکی از نجاتگران به عمق چاه رفته و با استفاده از تجهیزات مخصوص، این کارگر را با همکاری سایر نیروهای آتش نشانی از چاه خارج کردند.

شکری اضافه کرد: پس از بیرون کشیدن کارگر مقنی که کاملا بیهوش و فاقد علائم حیاتی بود، بسرعت آتش نشانان به همراه عوامل اورژانس حاضر در محل و حتی با کمک کارگران دیگر، تمام تلاش خود را برای برگرداندن علائم حیاتی وی بکار بستند که متاسفانه تمام این تلاش ها بی نتیجه ماند و این کارگر جان خود را از دست داد.

شکری در پایان خاطرنشان کرد: عوامل اورژانس، به رغم تائید فوت این کارگر، وی را به سرعت به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال دادند که متاسفانه تلاش پزشکان بیمارستان هم نتیجه ای نداد.

تحقیقات در خصوص علت و چگونگی بروز این حادثه هم اکنون توسط عوامل انتظامی درحال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز