خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

یک کشته براثر واژگونی یک دستگاه میکسر حامل بتن

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۰۸۶

سخنگوی سازمان سازمان آتش نشانی از واژگونی یک دستگاه میکسر حمل بتن و فوت راننده آن خبر داد.

جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت 5:36 صبح امروز یک مورد حادثه واژگونی یک دستگاه میکسر بتن در مسیر شرق به غرب بزرگراه کرج خروجی بزرگراه ستاری به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اطلاع داده می شود.

او با بیان اینکه بلافاصله 3 ایستگاه با امکانات کامل و 4 دستگاه جرثقیل سنگین و فوق سنگین متعلق به سازمان آتش نشانی به محل اعزام می شوند، خاطر نشان کرد: یک دستگاه میکسر حامل بتن که حدود 15 تن بتن حمل می کرده و با احتساب وزن خودرو حدود 30 تن وزن داشته است به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف و پس از برخورد با گاردریل های حاشیه رمپ خروجی و شکستن آنها وارد فضای سبز شده و در وضعیت بسیار بدی بین زمین و آسمان در حالت معلق قرار می گیرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: اتاق خودرو بر اثر این حادثه کاملا متلاشی شده و راننده خودرو که فردی حدود 40 ساله بود در وضعیت بسیار خطرناکی بین آهن پاره ها قرار گرفته بود.

ملکی ادامه داد: بررسی های اولیه حاکی از این بود که متاسفانه راننده میکسر جان خود را از دست داده. آتش نشانان در حال حاضر مشغول تثبیت کردن کامیون واژگون شده هستند چراکه بی احتیاطی باعث می شود این خودرو که در لبه شیب حدودا 10 متری قرار دارد سقوط کرده و شرایط را سخت تر کند. تا دقایق دیگر به کمک جرثقیل های سازمان آتش نشانی این کامیون به سمتی که در دسترس بیشتری باشد منتقل خواهد شد و عملیات ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز