خبرگزاری کار ایران

مرگ ۱۳ هزار و ۸۷۴ نفر در حوادث رانندگی ده ماهه امسال

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۸۵۷

در ده ماهه سال جاری ۱۳ هزار و ۸۷۴ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۱۳ هزار و ۸۲۵ نفر بود، چهار دهم درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا، اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: در ده ماهه سال جاری از کل تلفات حوادث رانندگی ۱۰ هزار و ۸۸۹ نفر مرد و دو هزار ۹۸۵ نفر زن بودند.

در این مدت از کل متوفیات حوادث رانندگی نه هزار و ۲۴۱ نفر در محورهای برون شهری، سه هزار و ۶۹۹ نفر در مسیرهای درون شهری، ۹۰۸ نفر در مسیرهای روستایی و ۲۶ نفر در مسیرهایی نامعلوم جان خود را از دست دادند.

در ده ماهه سال جاری استان های فارس با یکهزار و ۲۷۱، تهران با یکهزار و ۴۳ و خراسان رضوی با یکهزار و سه فوتی بیشترین و استان های ایلام با ۱۲۳، اردبیل با ۱۳۶ و کهگیلویه و بویراحمد با ۱۵۷ کمترین آمار تلفات را داشته اند.

کاهش مصدومان حوادث رانندگی

در ده ماهه سال جاری۲۸۷ هزار و ۲۸ مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی کشور مراجعه کردند که از این تعداد ۲۰۵ هزار و ۸۵۹ نفر مرد و ۸۱ هزار و ۲۶۹ نفر زن بودند.

آمار مصدومان حوادث رانندگی در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با کاهش سه دهم درصدی مواجه بوده است.

مرگ یکهزار و ۷۷ نفر در تصادفات دی ماه

در دی ماه امسال نیز یکهزار و ۷۷ نفر در حوادث رانندگی جان باختند که از این تعداد ۸۶۹ نفر مرد و ۲۰۸ نفر زن بودند. آمار تلفات تصادفات در دی ماه امسال در مقایسه با دی ماه سال قبل تغییری نداشته است.

آمار مصدومان حوادث رانندگی نیز با هفت دهم درصد کاهش در دی ماه امسال به ۲۳ هزار و ۸۱۳ نفر رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز