خبرگزاری کار ایران

سردار یزدی:

برای برقراری نظم و امنیت کوتاهی نخواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۷۷۲

جانشین سپاه محمدرسول الله تهران گفت: در کشور کمی و کاستی هایی وجود دارد، اما برای انتقال به مسئولین راه های زیادی وجود دارد و بدترین راه آن ورود به خیابان است و غیرقابل ترین راه ایجاد اغتشاش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمد یزدی؛ جانشین سپاه محمدرسول الله تهران در حاشیه مراسم ترحیم شهدای امنیت در جمع خبرنگاران گفت:شهیدان  در دوران دفاع مقدس برای دفاع از کشور جانشان را از دست دادند و امروز جوانان همین گونه هستند و برای حفظ امنیت از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند بود.

او ادامه داد: جوانان ما سعی کردند در شب حادثه مردم را از اغتشاشگران جدا کنند. ما به دشمنان نشان دادیم که مثل گذشته برای برقراری نظم و امنیت به شدت و با جدیت در میدان هستیم و کسانی که بخواهند نظم را بر هم بزنند مقابله می کنیم.

 فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران گفت: در کشور کمی و کاستی هایی وجود دارد اما برای انتقال به مسئولین راه های زیادی وجود دارد و بدترین راه آن ورود به خیابان است و غیرقابل ترین راه ایجاد اغتشاش است.

یزدی خاطرنشان کرد؛ مردم همانطور که از نیروهای امنیتی و بسیجیان دفاع کردند، مثل گذشته دفاع می کنند و مطمن باشند نیروی انتظامی و بسیجیان در همه صحنه ها حضور دارند و برای برقراری نظم و امنیت کوتاهی نخواهیم کرد.

او خطاب به خانواده شهدا گفت: به خانواده این عزیزان عرض خواهم کرد شما افتخار آفرینانی را داشتید که برای نظم و امنیت از جان خود گذشتند و مسیر شهدا را طی کردند که قطعا مسیر نورانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز