خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با ایلنا:

اجرای طرح ترافیک جدید به سال آینده نمی‌رسد/تعیین عوارض برای طرح زوج و فرد توسط شورای شهر اشتباه بود

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۵۵۷

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه طرح ترافیک جدید به سال آینده نمی‌رسد، گفت: به نظر من شورای شهر در خصوص تصویب عوارض ورود به طرح زوج و فرد مرتکب اشتباه شده است، چرا که شورای ترافیک این طرح را تصویب نکرده بود و شورای شهر می‌خواست با یک تیر دو نشان بزند.

سردار مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با تاکید بر اینکه اجرای طرح ترافیک جدید به سال آینده نمی‌رسد، در خصوص علت آن گفت: برای اجرای طرح ترافیک جدید نیاز به تجهیزات داریم و هنوز ندیدیم که حتی یک عدد دوربین هم در مبادی ورود به طرح ترافیک نصب کنند، چرا که دوربین باید مشخص کند، خودرو چه ساعتی داخل و چه ساعتی خارج شده است.

وی ادامه داد: دوربین‌های مخصوص طرح ترافیک مانند دوربین عادی نیستند، این تجهیزات فنی و حرفه‌ای بوده و نصب آنها به همین سادگی نیست.

سردار مهماندار در رابطه با تصویب عوارض ورود به طرح زوج و فرد در شورای شهر بدون اینکه این طرح در شورای هماهنگی ترافیک شهر تهران تصویب شده باشد، گفت: به نظر من شورای شهر در این خصوص مرتکب اشتباه شده است، چرا که شورای ترافیک این طرح را تصویب نکرده بود و شورای شهر می‌خواست با یک تیر دو نشان بزند.

وی ادامه داد: قرار شده بود، در آینده موضوع گرفتن عوارض از طرح زوج و فرد تصویب شود، اما آنها زودتر عوارض را تصویب کردند که اگر یک روزی شورای ترافیک گرفتن عوارض را تصویب کرد، آنها دوباره این فرآیند را طی نکنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که آیا شهردار تهران اجازه دارد؛ 3 درصد ضریب صفر ورود به طرح ترافیک را به برخی افراد اختصاص دهد، ادامه داد: این مباحث مربوط به عوارض است و به شورای شهر ارتباط دارد. البته من هم شنیده‌ام، اما حوزه شورای شهر تهران است و آنها می‌توانند به هر کس که می‌خواهند، تخفیف دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز