خبرگزاری کار ایران

سردار منتظرالمهدی خبر داد:

شهدای حمله اتوبوس همان سه نفر هستند/ هشت نفر از پرسنل کلانتری مصدوم شدند/ ۱۵ نفر بازداشت شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۷۹۳

سخنگوی ناجا تاکید کرد: تعداد دستگیر شدگان تاکنون حدود ۱۵ نفر است، که در میان آن‌ها راننده اتوبوس نیز حضور دارد.

‌به گزارش ایلنا، سردار محمدسعید منتظرالمهدی با اعلام اسامی شهدای درگیری امشب پلیس با دارویش گفت: «گروهبان امامی» و «گروهبان بایرامی» از نیروهای کادر یگان امداد نیروی انتظامی در جنایت حمله اتوبوس دراویش گنابادی به شهادت رسیدند. دیگر شهید این جنایت، یک سرباز وظیفه است که هنوز هویت وی مشخص نیست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ماموران انتظامی برای کنترل کامل در محل مستقر هستند، اظهار داشت: تجمع در ابتدا با ۴۰ نفر آغاز شده که پس از حادثه تلخ مقابل کلانتری پاسداران از تعداد تجمع‌کنندگان کاسته شده است.

سخنگوی ناجا با تاکید بر اینکه تعداد شهدای حمله اتوبوس همان سه نفر است و خبر چهار شهید که برخی از رسانه‌های غیر رسمی اعلام کرده‌اند غلط است، تصریح کرد: هشت نفر از پرسنل کلانتری در این حادثه مصدوم شده‌اند که پنج نفر به صورت سرپایی مداوا و سه نفر دیگر در بیمارستان‌های اطراف بستری هستند.

منتظرالمهدی ادامه داد: در حال حاضر همه دراویش، در کوچه کریمیان در گلستان هفتم حضور دارند که البته تعداد این افراد به مرور در حال کاهش است. تعداد زیادی از دراویش پس از ماجرای اتوبوس از محل حادثه فرار کرده‌اند.

وی با بیان اینکه یک درخت تنومند در مقابل کوچه کریمیان قطع و به آتش کشیده شده است، خاطرنشان کرد: این درخت در حال سوختن میان نیروهای پلیس و دراویش قرار دارد. ماموران انتظامی علی‌رغم آشوب‌طلبی دراویش کنترل کامل خیابان پاسداران و گلستان هفتم را تأمین کرده‌اند.

وی افزود: تعداد دستگیر شدگان تاکنون حدود ۱۵ نفر است، که در میان آن‌ها راننده اتوبوس نیز حضور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز