خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر علوم خبر داد:

تشکیل ۳۰ کانون کاهش آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۴۱۳

معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: افزون بر چندین هزار تشکل دانشجویی و کانون فرهنگی و اجتماعی که در دانشگاه‌ها وجود دارد، تاسیس ۳۰ کانون کاهش آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه‌های کشور نهایی شده است و در آینده تعداد این کانون‌ها افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایلنا، غلامرضا غفاری در شصت و سومین جلسه کمیته فرهنگی مبارزه با مواد مخدر که روز یکشنبه در سالن شهید مفتح این وزارت برگزار شد، گفت: تبلور و ظهور مشارکت اجتماعی دانشجویان در دانشگاه‌ها در قالب تشکل‌های دانشجویی و کانون‌های فرهنگی و اجتماعی است که باید از این ظرفیت برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی استفاده کنیم.

 وی اضافه کرد: در برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید آگاهی‌های لازم به گروه‌های در معرض آسیب اجتماعی داده شود و در مرحله تعیین و اجرای روش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مشارکت گروه‌های اجتماعی جلب شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم افزود: برای سیاست‌گذاری در زمینه حل مسائل دشواری مانند اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی باید تعامل میان دستگاه‌های متولی تقویت شود؛ زیرا این تعامل می‌تواند در بین دستگاه‌های اجرایی یک هم افزایی ایجاد کرده و هزینه‌های مادی و غیر مادی لازم برای کاهش آسیب‌ها را کاهش دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز