خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس فتا پایتخت در گفت‌وگو با ایلنا:

رصد شبکه‌های مجازی برای جلوگیری از اخلال در بازار ارز/تاکنون تخلفی گزارش نشده‌است

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۰۳۶

رییس پلیس فتا پایتخت با اعلام اینکه در پی دستگیری‌های اخیر دلالان ارز شبکه‌های مجازی نیز کنترل و رصد می‌شوند، گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر وجود فروش غیرقانونی ارز در شبکه‌های مجازی به ما گزارش نشده است.

سرهنگ تورج کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که آیا خرید و فروش غیرقانونی ارز در شبکه های مجازی نیز صورت می‌گیرد، گفت: طبق تدابیر پیش‌بینی شده، پلیس فتا نیز فضای مجازی را کنترل و رصد می‌کند تا اگر افرادی قصد داشتند، در فضای مجازی اخلال در بازار ارز ایجاد یا حرکتی کنند که تاثیرگذار باشد، شناسایی و به سرعت نسبت به این افراد اقدامات قانونی انجام شود.

او ادامه داد: تاکنون هیچ موردی در این زمینه به ما گزارش نشده، البته ممکن است مواردی باشد، اما در حال حاضر با رصدهایی که انجام دادیم، چنین گزارشی به ما نشده است.

رییس پلیس فتا پایتخت خاطرنشان کرد: برخی از فروشندگان ارز و صرافان قانونی تبلیغ مراکز خود را در فضای مجازی انجام می‌دهند.

گفتنی است؛ روز گذشته بالغ بر 90 نفر از دلالان و اختلال‌گران بازار ارز دستگیر شدند و 500 هزار انواع ارز کشف و ده صرافی پلمپ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز