خبرگزاری کار ایران

کشف یک تن و ۷۳۹ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۶۶۷

فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و ۷۳۹کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ و دستگیری۳ قاچاقچی در این زمینه خبر داد.

به گزاش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار "محمد قنبری" در تشریح این خبر گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با سوداگران مرگ، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جا به جایی و توزیع موادمخدر را از محور " سیب سوران به ایرانشهر" دارند، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و پس از هماهنگی قضائی موفق به شناسایی ۲ خودرو در یکی از محورهای ورودی "سیب سوران" شده و دستور ایست صادر کردند، اما قاچاقچیان با بی توجهی اقدام به فرار و تیراندازی به سمت ماموران کردند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ،ماموران موفق به متوقف کردن خودروها و دستگیری ۳ قاچاقچی شدند.

سردار قنبری تصریح کرد: در بازرسی از این ۲ خودرو یک تن و ۷۳۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه ۲ قبضه اسلحه کلاش و مقادیر قابل توجهی مهمات کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در خاتمه با توجه به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت های پلیس، از آنها خواست: هر گونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز