خبرگزاری کار ایران

موج شدید بارش برف و باران در راه است

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۹۴۱

سازمان هواشناسی کشور در اخطاریه‌ای نسبت به بارش برف و باران در کشور هشدار داد.

به گزارش ایلنا، بر این اساس وضع هوای کشور طی دوشنبه و سه‌شنبه بدین شرح است:

از بعد از ظهر دوشنبه: بارش برف و باران و وزش باد شدید در جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، غرب کردستان ، جنوب اردبیل ،ارتفاعات استانهای البرز، تهران و مازندران.

سه شنبه: بارش برف و وزش باد شدید در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، نیمه شمالی و شرقی زنجان، ارتفاعات سمنان ، شرق و شمال لرستان و شمال چهارمحال و بختیاری و بارش باران و برف در دامنه های البرز در استانهای قزوین، البرز و تهران، بارش باران و برف و آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در کرمانشاه، مرکز و جنوب لرستان، شمال و شرق خوزستان، ایلام و بارش باران و در ارتفاعات برف در گیلان و مازندران.

در این مدت در جاده های کوهستانی مناطق یاد شده و نیز محورهای تهران به شمال بویژه در محورهای چالوس و هراز لغزندگی جاده ها و به علت مه آلودگی و کولاک برف کاهش دید و اختلال در تردد پیش بینی می شود. از اینرو توصیه می شود اقدامات لازم برای جلوگیری از خسارتهای احتمالی به عمل آید. همچنین به مسافرین استفاده از زنجیر چرخ، لوازم گرمایشی و ایمنی هنگام تردد در جاده های کوهستانی و مناطق سردسیر توصیه می شود.

سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: با توجه به پیش بینی بارش برف و باران، لازم است تمام هموطنانی که قصد تردد به گردنه‌ها و محورهای برفگیر را دارند و در استان‌های شمالی، شمال غربی و شمال شرقی تردد دارند، حتماً زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز