خبرگزاری کار ایران

غرفه ستاد دیه در مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۲۳۸

همگام با ملت شریف ایران به منظور ارایه اقلام فرهنگی غرفه ستاد دیه کشور در مسیر راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب برپا می‌شود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی ستاد دیه کشور، توزیع منشورات این ستاد با محوریت پیشگیری از وقوع جرایم، جلب مشارکت‌های عمومی در حوزه آزادی محکومان غیرعمد و همچنین اطلاع‌رسانی در زمینه استخلاص 110 هزار زندانی نیازمند، از برنامه‌های اصلی این غرفه است.

ستاد دیه به عنوان یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی از 27 سال گذشته تاکنون، با اتکاء به کمک‌های خالصانه مردم و حمایت‌‌های صادقانه مسئولین ادوار ضمن آزادی و حمایت از خانواده‌های بسیاری از زندانیان تحت حمایت خود، در زمینه اصلاح قانون و پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها تلاش‌هایی چون تصویب دائمی قانون بیمه اجباری شخص ثالث را داشته است که ارایه مشروح فعالیت‌های انجام شده بخش دیگری از فعالیت‌های غرفه به شمار می‌آید.

در این جشن ملی علاوه بر ستاد مرکز که برای پنجمین سال متوالی در مراسم یوم الله 22 بهمن حضور دارد، نمایندگی‌های ستاد دیه در استان‌ها نیز ضمن دعوت از مسئولین قضایی، هنرمندان، ورزشکاران و بسیاری دیگر از چهره‌های مردمی، با توزیع بسته‌های آموزشی و اجرای برنامه‌های ترکیبی در برنامه یاد شده مشارکت خواهند داشت.

طبق هماهنگی به عمل آمده با شورای تبلیغات اسلامی امسال ضلع شمالی خیابان آزادی، نرسیده به میدان آزادی (حد فاصل کوچه نوریاب و نورگاه ) محل برپایی غرفه ستاد دیه کشور تعیین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز