خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شهر تهران:

فشار آتش و حرارت در ساختمان برق حرارتی کماکان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۱۹۸

رییس شورای شهر تهران با حضور در ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو گفت: این ساختمان پیش از این از سوی شهرداری تذکر گرفته بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران عصر امروز در محل حادثه آتش سوزی ساختمان برق حرارتی حاضر شد و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساختمان پیش از این از سوی شهرداری تذکر گرفته بود، گفت: در طبقه  منفی 4 ساختمان بایگانی اسناد کاغذی است و حجم زیادی کاغذ در آن وجود دارد و به علت آن که قفسه های بایگانی در این طبقه چیده شده بودند ماموران آتش نشانی نتوانستند به منبع آتش دست پیدا کنند لذا فشار آتش و حرارت کماکان ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه سازه ساختمان فلزی است افزود: در زمان ساخت این سازه از مواد آتش زا برای ضد حریق کردن آن استفاده نمی شده و همین امر باعث گرم شدن اسکلت آهنی شده و می تواند خطرناک باشد لذا خود ساختمان و ساختمان های اطراف به طور کامل تخلیه شده است.

رییس شورای شهر ادامه داد: آتش نشانان با تزریق شدید آب در تلاشند طبقات منفی 4 و 5 را با آب پر کرده و با همین روش آتش خاموش خواهد شد.

رییس شورا با بیان اینکه در خصوص ساختمان های ناایمن در شورا مصوبه ای وجود دارد، افزود: شناسایی ساختمان های ناایمن شروع شده است و دستگاههای بخش خصوصی باید در این زمینه با مسوولین ذیربط همکاری لازم را داشته باشد چرا که در هر حال ایمنی خودشان مطرح است ساختمان های دولتی نسبت به بخش خصوصی کارشان راحت تر است و به راحتی می توانند نیروی خود را جابجا کنند و تمهیدات ایمنی لازم را به کار بندد.

وی افزود: به نظرم با توجه به تذکراتی که شهر تهران در حال دریافت آن است باید مسوولان این موضوع را جدی تر بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز