خبرگزاری کار ایران

طی نامه‌ای به لاریجانی مطرح شد؛

اعتراض به کاهش تامین منابع مالی نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۰۷۲

اعضای شورای شهر تهران در نامه ای به کمیسیون تلفیق نسبت به کاهش تامین مالی برنامه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در کمیسیون تلفیق اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در انتهای چهل و چهارمین جلسه شورای تهران سیدآرش حسینی میلانی از پیشنویس نامه اعضای شورای شهر به لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی شهر تهران نسبت به کاهش تامین مالی برنامه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در کمیسیون تلفیق خبر داد.

این نامه ماهیت اعتراضی داشته است و توسط 17 نفر از اعضای شورای شهر تهران امضا شده است. در متن نامه آمده است: جناب آقای دکتر لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی وضعیت آلودگی هوا در کلانشهرها تبدیل به یکی از دغدغه‌های جدی مردم و مسوولین در سال‌های اخیر شده است. تقویت حمل و نقل ریلی به لحاظ راهبردی مهمترین راهکار برای غلبه بر این ابرچالش است که انتظار می‌رود عزم و اراده نمایندگان منتخب ملت برای حمایت از این مهم در بودجه سال 1397 بروز داشته باشد با وجود پیشنهاد مناسب کمیسیون عمران مجلس برای تامین منابع مالی برنامه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله تعمیر تجهیزات و واگن و احداث قطار حومه‌ای در کلانشهرها و شهرهای اقماری متاسفانه کمیسیون تلفیق تصمیم به کاهش چشمگیر و تعدیل آن نموده است. ما نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر تهران با توجه به شرایط آلودگی هوای تهران بازنگری در مصوبه کمیسیون تلفیق را خواستاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز