خبرگزاری کار ایران

اعلام خودکشی دو زن قبل از مرگ از طریق پروفایل

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۱۶۷

دو زن آرایشگر پیش از خودکشی، مرگ خود را از طریق پروفایل‌شان اعلام کردند.

به گزارش ایلنا، عصر جمعه ۱۳ بهمن ماه بود به مأموران مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ تهران بزرگ خبر اقدام به خودکشی دو زن جوان که پیکر بی جان آنها به بیمارستان لقمان حکیم منتقل شده بود اطلاع داده شد.

مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید پس از بررسی میدانی دریافتند دو زن جوان به اسامی بهاره 24 ساله و ندا 18 ساله در یک آرایشگاه زنانه در منطقه قلعه‌حسن‌خان به عنوان استاد و شاگرد مشغول کار بودند که دست به خودکشی زده اند.

یکی از مشتریان این آرایشگاه‌ها که همسایه این دو زن نیز بوده از طریق پروفایل یکی از این دو نفر متوجه اقدام به خودکشی آنها می‌شود.

این همسایه به ناگاه در صفحه پروفایل این دو نفر با نوشته‌ «صاحب این پروفایل مُرد، مبارک خیلی‌ها» و سپس پروفایل بعدی که نوشته شده بود «تمام شد الفاتحه مع الصلوات»‌ مواجه می‌شود.

زن همسایه با دیدن این متن‌ها مشکوک شده و سریعاً‌ به آرایشگاه مراجعه می‌کند که پس از مراجعه به آرایشگاه متوجه سرفه کردن و سر و صدای متوفیان شده و آنها را صدا می‌کند. این دو نفر با شنیدن صدای همسایه ریموت در آرایشگاه را می‌زنند و این فرد بلافاصله وارد مغازه شده و حال و روز این دو نفر را مشاهده کرده و آن دو به وی می‌گویند که قرص برنج خورده‌اند.

زن همسایه بلافاصله موضوع را به عوامل اورژانس اطلاع می‌دهد و عوامل اورژانس این دو نفر را ابتدا به بیمارستان 12 بهمن شهرقدس و سپس به بیمارستان لقمان حکیم تهران منتقل می‌کنند.

متأسفانه تلاش پزشکان در این خصوص نتیجه نداد و بهاره قبل از رسیدن به بیمارستان فوت و لحظاتی بعد ندا نیز فوت کرد.

هر دو زن متأهل بوده و بهاره دارای دو فرزند است؛ بنا بر اخبار واصله و بررسی‌های اولیه بهاره دارای مشکلات خانوادگی بوده و سابقه خودکشی نیز داشته است.

ضرونی رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید گفت: دستورات قضایی لازم در صورت چگونگی و علت خودکشی و فوت این دو نفر توسط مراجع قضایی اخذ شده و این موضوع در حال بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز