خبرگزاری کار ایران

کلاهبرداری از ۳۰۰ شهروند با کالاهای تقلبی در سایت دیوار

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۰۳۰

رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر از کلاهبرداری از ۳۰۰ شهروند با کالاهای قلابی در سایت دیوار خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ اردشیر نادرى، رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر درباره جزییات این خبر گفت:  فردی با درج آگاهی در خصوص کالاهای لوکس با قیمت‌های ارزان در سایت دیوار، طمع شهروندان را تحریک و برای کلاهبرداری از آنها، افراد خواهان این کالاهای قلابی را تشویق به واریز مبلغی به عنوان بیعانه می‌کرد.

او ادامه داد: این فرد با افتتاح حساب‌های جعلی در بانک و اخذ کارت بانکی، شماره این کارت‌ها را برای واریز وجه به مردم معرفی می‌کرد، تا هیچ ردپایی از وی باقی نماند.

رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر با اعلام دستگیری این فرد گفت: پس از ثبت شکایت‌های فراوان، عوامل کلانتری از طریق اقدامات فنی و قرار صوری در خیابان زمزم، متهم را شناسایی و در عملیات تعقیب و گریز دستگیر کردند.

سرهنگ نادری خاطرنشان کرد: در بررسی اولیه و اخذ پرینت حساب‌های این شخص، جعلی بودن حساب مشخص و سپس بررسی این حساب‌ها نشان داد که متهم از بیش از ۳۰۰ نفر از هموطنان در سراسر کشور به خصوص اصفهان، شهریار و تهران اقدام به کلاهبرداری از این طریق کرده است.

او با بیان اینکه این متهم به طور تقریبی از هرکدام از مالباختگان به بهانه اخذ بیعانه برای کالای قلابی حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان دریافت کرده بود تصریح کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم تا هوشیاری در خریدهای اینترنتی داشته و بدون اطلاع از هویت فروشنده و واقعی بودن کالاها، اقدام به خرید از این سایت‌ها نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز