خبرگزاری کار ایران

همدان سردترین استان کشور/ هشدار نسبت به احتمال وقوع بهمن

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۳۹۲

بر اساس آخرین اطلاعات و آمار سازمان هواشناسی، صبح امروز فامنین در استان همدان با ۱۸ درجه زیر صفر، سردترین شهر در کشور گزارش شده است.

به گزارش ایلنا، زهرا احمدی کارشناس سازمان هواشناسی گفت: درمیان مراکز استان ها همدان با دمای ۱۵ درجه زیر صفر سردترین استان کشوربوده است.

وی افزود: کمینه دمای هوای تهران نیز ۲ درجه زیر صفر بود.

این کارشناس هواشناسی  گفت: شرایط بارندگی برای امروز با شدت نه چندان زیاد در بخش هایی از شمال شرق کشور خواهد بود که این بارندگی ها در استان خراسان شمالی، برخی مناطق استان گلستان و ارتفاعات شمالی استان سمنان به ا حتمال خیلی ضعیف با بارش برف و باران پیش بینی می شود که به تدریج این بارش ها در این مناطق قطع می شود.

احمدی افزود: بیشتر مناطق کشور در دو، سه روز آینده جوی آرام و پایدار خواهند داشت.

وی گفت: با افزایش سرعت وزش باد آب های جنوبی کشور به ویژه بخش های مرکزی و شرقی خلیج فارس و تا حدی تنگه هرمز مواج و متلاطم می شود و افزایش ارتفاع موج تا فردا به یک و نیم تا دو متر خواهد رسید.

احمدی ادامه داد: به لحاظ شرایط دمایی، همانطور که انتظار می رفت، روند افزایش دما در بیشتر مناطق کشور اتفاق افتاده است و از میزان سرمای هوا کم می شود اما همچنان دمای زیر صفر را در بیشتر مناطق کشور داریم که به ادامه یخبندان به ویژه در معابر و گذرگاه های کوهستانی منجر می شود.

وی افزود: احتمال وقوع بهمن دور از انتظار نیست و باید نکات ایمنی را رعایت کنیم.

احمدی گفت: امروز هم آسمان تهران صاف همراه با باد ملایم با بیشترین دمای ۳ تا ۴ درجه پیش بینی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز