خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امور دانشجویان خبرداد؛

جشنواره دانشجویان نمونه، نیمه اول اسفند ماه برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۹۳۹

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: جشنواره تقدیر ازدانشجویان نمونه، نیمه اول اسفند ماه برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، دکترمجتبی صدیقی، با اعلام این خبر اظهار داشت: در حال حاضر کار انتخاب دانشجویان نمونه سال ۹۶ در دو وزارت خانه علوم و بهداشت به پایان رسیده و لیست افراد معرفی شده آماده است و در این مراسم ۲۷ نفر به عنوان دانشجوی نمونه کشوری برگزیده خواهند شد ودرنیمه اول اسفند با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری معرفی و تقدیر می‌شوند.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: ثبت نام "بیست و ششمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه" که از نیمه دوم مهرماه آغاز شده بود، روز چهارشنبه سوم آبان ماه پایان پذیرفت و در مجموع ۴ هزار و ۶۲۴ نفر ثبت نام کردند که تنها ۱۶۱۶ نفر موفق شدند مدارک خود را در سامانه بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه ثبت کنند.

دکتر صدیقی در ادامه تصریح کرد: از کل تعداد ثبت نام کنندگان بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه، تعداد ۱۰۶۱ نفر آنها از دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم و تعداد ۵۵۵ نفر نیز از دانشجویان دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت بهداشت هستند.

وی افزود: به طور کلی تعداد ۹۱ نفر به مرحله نهایی راه یافتند و به وزارت علوم معرفی شدند که پس از داوری درمرحله کشوری، تعداد ۲۷ نفر برگزیده می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز