خبرگزاری کار ایران

اعزام روزانه ۶ هزار زائر به عتبات عالیات در نوروز ۹۷

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۹۶۷

سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات گفت: در نوروز سال ۹۷ روزانه ۶ هزار زائر ایرانی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

به گزارش ایلنا، مرتضی آقایی سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات، گفت: اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات، در ایام نوروز سال ۹۷، همچون سال‌های گذشته ادامه دارد.

وی در ادامه در تشریح جزئیات آمار زائرانی که در نوروز سال ۹۷ به عتبات عالیات اعزام می‌شوند، تصریح کرد: به طور متوسط روزانه ۶ هزار زائر از سراسر کشور به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

مشتاقان زیارت عتبات عالیات برای اعزام‌های ۲۳ اسفند ۹۶ لغایت ۲۰‌‌ اردیبهشت ۹۷ می توانند از روز پنجشنبه ۱۲ بهمن با مراجعه به سامانه www.atabat.org.ir برای پیش ثبت نام سفرهای عتبات این دوره اقدام کنند.

این پیش ثبت نام از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۲ بهمن آغاز خواهد شد و تا ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

نتایج قرعه‌کشی این پیش ثبت نام و همچنین زمان ثبت نام قطعی در کاروان‌ها ظهر روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه از طریق سامانه یاد شده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مشتاقان این سفر زیارتی می‌بایست دارای گذرنامه با اعتبار حداقل ۴ ماه از زمان اعزام باشند که متقاضیان از هم اکنون لازم است در این خصوص اقدام کنند.

گفتنی است پیش ثبت نام‌های عتبات ذر دو قالب گروه‌های یک تا ۷ نفره و ۳۵ نفره انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز