خبرگزاری کار ایران

دستگیری مرد ۷۰ ساله‌ای که همسرش را به قتل رساند

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۹۱۰

رییس کلانتری ۱۶۱ ابوذر از دستگیری مرد۷۰ ساله ای که همسرش را در منطقه فلاح به قتل رساند خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ اردشیر نادری رییس کلانتری ۱۶۱ ابوذر درباره جزییات این خبر گفت:‌ ساعت  ۸ صبح پنج شنبه عوامل عملیات کلانتری در جریان وقوع یک فقره قتل خانمی ٦٣ساله در خیابان بداخشان کمالی قرارگرفتند.

او ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی سریعا در محل حاضر شدند و پسر مقتول به ماموران اطلاع داد که به گفته پدرم که برای خرید به بیرون ازمنزل رفته بود پس ازمراجعت مشاهده می کند دونفر مرد نقابدار از خانه وی خارج و  سریعا متواری می شوند .سپس پدرم  وارد خانه شد باجسد همسرش مواجهه شد که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود .

رییس کلانتری ۱۶۱ ابوذر با بیان اینکه در ادامه متوجه سرقت ٣٠میلیون طلاجات همسرش توسط سارقین می شود خاطرنشان کرد:  با شنیدن اظهارات شهود ومطلعین سریعا شناسایی ضاربین  ضمن حضور بازپرس ویژه قتل در صحنه تحقیقات در دستور کار قرار  گرفت.  

سرهنگ نادری تصریح کرد: با بررسی میدانی و دقیق صحنه جرم البسه خون آلودی کشف شد  که داخل ماشین لباسشویی زیر البسه دیگر مخفی کرده بودند. با کشف البسه مورد اشاره تحقیقات شکل دیگری به خود گرفت و اظهارات اولیه همسر مقتول مورد تردید واقع شد.

او با بیان اینکه همسر مقتول مورد بازجویی قرار گرفت یادآور شد: باتردید اظهارات وی پس از بازدید بدنی آثار درگیری وخراشیدگی ناخن بر پشت بدن وی مشاهده شد که حکایت  از یک درگیری اخیر داشت.

رییس کلانتری ۱۶۱ ابوذر خاطرنشان کرد: درادامه تحقیقات وادامه بازجویی انجام شده به ناچار معترف گردید که صبح روز جاری با ضربات چاقو همسرش را به قتل رساند.

سرهنگ نادری توضیح داد: انگیزه وی جهت ارتکاب این قتل در دست بررسی است و برابر دستور مقام محترم قضایی پرونده به همراه متهم تحویل اداره دهم پلیس آگاهی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز