خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه آزاد دزفول خبر داد:

لغو امتحانات ۱۸ شهر استان خوزستان /اعلام زمان برگزاری مجدد امتحانات

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۰۱۳

به دلیل پدیده گردوغبار، امتحانات واحد‌ها و مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی بیش از ۱۸ شهر استان خوزستان در روزهای گذشته لغو و به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش ایلنا، مراکز دانشگاهی ۱۸ شهر استان خوزستان روز گذشته (یکشنبه) به دلیل پدیده گرد و غبار تعطیل شدند و به تبع آن دانشجویان در ایام امتحانات مجبور به خانه‌نشینی شدند. از این رو سراغ برخی مسئولان روابط‌عمومی مراکز دانشگاهی این استان رفتیم تا درباره تغییر زمان امتحانات کسب اطلاع کنیم.

اسدی ذاکر مدیر روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول گفت: آخرین امتحانات این واحد دانشگاهی شنبه ۳۰ دی‌ماه برگزار شده بود و برای تعطیلی روز گذشته مشکلی در بحث امتحانات نداشته‌ایم.

مسعود صداقت‌جو مدیر روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک نیز در این‌باره گفت: قرار بود روز گذشته سه امتحان در ساعت‌های ۸، ۱۰:۳۰ و ۱۴ برگزار شود که به خاطر تعطیلی رسمی استان خوزستان، برگزار نشد. تمامی این امتحانات در روز سه‌شنبه (۳ بهمن‌) و در ساعت قبلی خود برگزار می‌شود و مشکلی در این زمینه نداریم.

کاظم کرد مسئول روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه نیز گفت: امتحاناتی که قرار بود اول بهمن‌ماه برگزار شود، به روز جمعه (۶ بهمن‌ماه) موکول شده و همه دانشجویان باید براساس همان ساعتی که قبلاً برای امتحانات یکشنبه اعلام شده بود، سر جلسه امتحان روز جمعه حاضر شوند.

وی ادامه داد: همچنین امتحان ساعت ۱۴ که قرار بود شنبه ۳۰ دی‌ماه برگزار شود و به‌خاطر تعطیلی برگزار نشد، به پنجشنبه (۵ بهمن‌ماه) موکول شده است.

سیما علاسوند یزدانی مدیر روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان نیز گفت: امتحانات شنبه ۳۰ دی‌ماه به سه‌شنبه (۳ بهمن‌ماه) منتقل شده است. قرار بود در روز شنبه امتحانات در ساعت ۱۰ و ۱۲ برگزار شود که به جای آن امتحانات روز سه‌شنبه در ساعت ۱۰ و ۱۴ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امتحاناتی که قرار بود روز گذشته برگزار شود نیز به چهارشنبه (۴ بهمن‌ماه) منتقل شده است. البته ساعت امتحانات روز گذشته ۸، ۱۰:۳۰ و ۱۴ بوده و تغییری در ساعت برگزاری آن صورت نخواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز