خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خبر داد:

تشکیل اداره مبارزه با پولشویی در پلیس

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۵۹۸

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در زمینه پولشویی مواد مخدر گفت: افرادی نیز در این زمینه شناسایی شده و با آنها برخورد شده است. همچنین اداره مبارزه با پولشویی در پلیس ایجاد شده و فرآیندهای آنها را رصد می‌کنیم و با اشراف اطلاعاتی تلاش داریم با این افراد نیز برخورد کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمدمسعود زاهدیان در حاشیه نشست سراسری روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این همایش اقدامات سال 96 را بررسی می‌کنیم، گفت: در این همایش اقداماتی را که قرار است در سال 97 اجرایی کنیم برنامه‌ریزی کرده و تصمیم‌گیری‌های لازم برای آنها انجام می‌شود تا بتوانیم با یک دید وسیع و کلی وضعیت هر منطقه را برنامه‌ریزی و تنظیم کنیم تا با نیروی مضاعف و هماهنگی بیشتر اقدام کنیم.

او ادامه داد: مهمترین اولویت ما ایجاد اشراف اطلاعاتی در برخورد با سرشبکه‌های قاچاق مواد مخدر است همچنین بازسازی خرده‌فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر از دیگر اقداماتی است که در این نشست برای آن برنامه ریزی کردیم.

رئیس مبارزه با مواد مخدر ناجا درباره حضور یقه‌سفیدها در دستگاه دولتی و نقش آنها در ورود مواد مخدر گفت: خوشبختانه در دستگاه دولتی ما چنین چیزی وجود ندارد و به آن معنا که سایر کشورها درگیر آن هستند در جمهوری اسلامی مشاهده نمی‌شود و یک وفاق ملی و عزم جدی در برخورد با مواد مخدر در بین همه دستگاه‌های دولتی وجود دارد و براساس منویات مقام معظم رهبری درباره برخورد با مواد مخدر هم‌افزایی بین دستگاه‌های دولتی وجود دارد و همه با هم با همدلی و برادری در این زمینه فعالیت می‌کنیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا همچنین در زمینه پولشویی مواد مخدر گفت: افرادی نیز در این زمینه شناسایی شده و با آنها برخورد شده است. همچنین اداره مبارزه با پولشویی در پلیس ایجاد شده و فرآیندهای آنها را رصد می‌کنیم و با اشراف اطلاعاتی تلاش داریم با این افراد نیز برخورد کنیم.

سردار زاهدیان در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره قانون منع اعدام افرادی که به دلیل مواد مخدر دستگیر شده‌اند گفت: این بخشنامه برای افرادی است که در مقادیر کم موادمخدر داشته یا برای اولین‌بار است که دستگیر شده‌اند. در حال حاضر نیز در خصوص قاچاقچیان عمده موادمخدر قانون اعدام وجود دارد.

او درباره کمپ‌های غیرمجاز نیز گفت: مسوول کمپ‌ها سازمان بهزیستی است اما اگر مواردی که غیرمجاز فعالیت می‌کنند به ما گزارش شود ما با آنها برخورد می‌کنیم.

سردار زاهدیان همچنین درباره نتیجه پرونده تمساح خلیج فارس نیز گفت: این پرونده سیکل قضائی و شرایط خاص خود را دارد که گره‌هایی در این پرونده وجود دارد که با شناسایی افراد و تحقیقات بیشتر در حال پیگیری آن هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز