خبرگزاری کار ایران

تبیین پلیس در تراز انقلاب و تمدن اسلامی از دیدگاه فرمانده ناجا

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۲۳۱

فرمانده نیروی انتظامی، پلیس در تراز انقلاب اسلامی را؛ هوشمند ، مقتدر، نوآور، عالم، مردم دار، خویشتندار و ... معرفی کرد و گفت: آموزش همواره از اولویت های پلیس است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه اولین همایش ملی ناجا و تمدن نوین اسلامی در ارتباط زنده تلویزیونی با شبکه خبر، اظهار داشت: همایش یک روزه ناجا و تمدن نوین اسلامی به همت مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی در دانشگاه علوم انتظامی در حال برگزاری است و در این همایش برخی علمای بزرگوار ، اساتید محترم، نخبگان و فرهیختگان جامعه و ... حضور دارند.

وی با اشاره به ارسال مقاله و چکیده مقاله توسط پژوهشگران و نخبگان به دبیرخانه این همایش، بیان کرد: امید است نیروی انتظامی در تراز جمهوری اسلامی ایران و مطابق با افق های ترسیمی در مسیری  پیش رونده حرکت کند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به مراحل پنجگانه رسیدن به تمدن نوین اسلامی، ادامه داد: انقلاب اسلامی ، نظام اسلامی، دولت اسلامی ، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی از مراحل پنجگانه رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

وی تأکید کرد: پلیس در تراز جمهوری اسلامی و تمدن نوین اسلامی؛ هوشمند ، مقتدر، نوآور، عالم، بهره مند از تکنولوژی روز، مردم دار وخویشتندار است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: امید است در عرصه رسیدن به پلیسی در تراز جمهوری اسلامی ایران گام های بلندی برداریم و مورد رضایت خداوند ، مقام معظم رهبری و مردم واقع شویم که نتیجه تمام تلاش های پلیس توسعه آرامش و امنیت مردم است.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه در جمع خبرنگاران ادامه داد: آموزش یکی از اولویت های پلیس است و معتقدیم باید پلیس حرفه ای داشته باشیم تا با رسیدن به پلیس حرفه ای و در تراز انقلاب اسلامی بتوانیم مأموریت ها را سریع تر و دقیق تر به انجام برسانیم.

وی با بیان اینکه آموزش از سال ها قبل به عنوان یک اولویت در نیروی انتظامی دنبال می شود، افزود: با راه اندازی قرارگاه جهادی تربیت و آموزش به دنبال توجه به موضوع آموزش کارکنان بوده ایم و در این مسیر به موفقیت هایی دست یافته ایم هر چند تارسیدن به نقطه ایده آل فاصله وجود دارد؛ امید است با بهره گیری از فن آوری روز به پلیسی حرفه ای تر نزدیک شویم.

سردار اشتری در پاسخ به سوالی درباره ارزیابی عملکرد مرکز مطالعات راهبردی، گفت: این مرکز با وجود این که نوپا و جوان است با شتاب خوبی حرکت می کند و به همت ریاست این مرکز سردار "رادان" شاهد دستاوردهای مطلوبی هستیم.

فرمانده ناجا گفت: برگزاری اولین همایش ملی ناجا و تمدن نوین اسلامی از اقدامات مطلوب مرکز مطالعات راهبردی ناجا است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز