خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان های ویژه ناجا:

مدیریت درست حوادث، لرزه بر تن و جان دشمنان می‌اندازد

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۱۳۱

فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به درخشش قابل توجه این یگان در نا آرامی های اخیر کشور و تاکید بر اینکه مدیریت درست صحنه، لرزه بر تن و جان دشمنان می اندازد، گفت: امروز دشمنان نظام و انقلاب از حضور یگان های ویژه ناجا هراس دارند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده تیپ سوم امام حسین(ع) بیان کرد: یگان ویژه در اغتشاشات و نا آرامی های اخیر کشور خوش درخشید و امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب از وجود چنین نیروهای مقتدری هراس دارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با توجه به در اختیار داشتن وسایل ارتباطی پیشرفته حتی نتوانستند یک نقطه ضعف از یگان ویژه بیابند تا از آن علیه کشور سوء استفاده کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: یگان ویژه امروز مسیر بسیار طولانی و طاقت فرسایی را طی کرده تا به این مرحله رسیده است و در سطح دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارد.

فرمانده پلیس ویژه کشور ابراز کرد: ولایتمداری و خستگی ناپذیر بودن فرماندهان و کارکنان یگان ویژه از مهمترین مؤلفه های کسب پیروزی و سربلندی یگان های ویژه ناجا به شمار می آید؛ یگان ویژه با ادغام لشکر 28 روح الله پایه گذاری شد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا افزود: ما این افتخار را داریم که این یگان توانست از حضور فرماندهان پر تلاشی که در دوران جنگ تحمیلی انجام وظیفه می کردند، بهره مند شود تا در اداره امور روز به روز بر اقتدار این نهاد ارزشمند انقلابی بیفزایند که این امر قابل تحسین است.

وی تأکید کرد: ما قدردان فرماندهان لایق و شایسته ای هستیم که توانستند با به نمایش گذاشتن توان روحی و جسمی و همچنین گذراندن دوران سخت خدمتی خود، یگان ویژه را به یک واحد منسجم، مستحکم و واکنش سریع تبدیل کنند و کار را به جایی برسانند که امروز دشمنان به این نیرو نگاه سوء داشته باشند.

کرمی تصریح کرد: آنچه که موجبات موفقیت در مأموریت ها به خصوص در حوادث اخیر را فراهم کرد، حضور مؤثر فرماندهان در میدان رزم بود که این حضور با درایت آنها و مدیریت درست صحنه، لرزه بر تن و جان دشمنان انداخت.

فرمانده یگان های ویژه ناجا در پایان با تقدیر و تشکر از زحمات سردار "مسعود مصدق"، سرهنگ "علی عظیمی" را که پیش از این سمت فرماندهی یگان ویژه آذربایجان غربی را بر عهده داشت  حکم جدیدفرماندهی نیروی انتظامی مبنی بر فرمانده این تیپ را به ایشان اعطاء کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز