خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از 2 تن تریاک در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۳۷۱

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف 2 تن و 400 کیلو تریاک در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ و دستگیری 6 قاچاقچی خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمد قنبری"گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جا به جایی مواد مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان زاهدان  را دارند، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در تعاقب پایش های اطلاعاتی موفق به شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یکی از محورهای ورودی شهرستان شده و دستور ایست صادر کردند، اما قاچاقچیان با بی توجهی اقدام به فرار و تیراندازی به سمت ماموران کرده که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز 4 خودرو سوداگران مرگ متوقف شد.

سردار قنبری با اشاره به دستگیری 6 قاچاقچی در این رابطه تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها ، 2 تن و 400 کیلوگرم تریاک و 3 قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه از قاچاقچیان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز